Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Čak i država može biti brend, a da bi ona to i postala mora promovirati svoju kulturu, privlačiti veliki broj ljudi koji je žele posjetiti i, naravno, mora biti poželjna svima onima koji žele investirati.


The Country Brand Index (CBI) objavio je osmo godišnje izvješće o državama koje su same po sebi brend. Pri izradi izvješća u obzir se uzimala 'globalna percepcija', odnosno ono što ljudi vežu uz određenu državu, ali i mišljenja stručnjaka za javne politike, globalizaciju i medije iz 18 zemalja, piše Huffington post.

Na prvom mjestu ljestvice od 118 zemalja našla se Švicarska koja je opisana kao zemlja koja je usmjerena na svoje građane i njihove potrebe. Opisuju je i kao simbol ekonomske, kulturne i socijalne stabilnosti u burnim danima s kakvima se svijet suočava u posljednje vrijeme. Na drugom se mjestu našla Kanada, dok je treće mjesto zauzeo Japan. Četvrto i peto mjesto pripali su Švedskoj i Novom Zelandu. Zanimljivo je da se Amerika našla tek na osmom mjestu, iza Australije i Njemačke.

>> Hrvatska pala za četiri mjesta na ljestvici lakoće poslovanja

Hrvatska se našla na 41. mjestu čime je iza sebe ostavila zemlje iz regije. Slovenija se nalazi 63. mjestu, Bosna i Hercegovina na 82. mjestu, dok se Srbija nalazi na niskom 108. mjestu. Ono što je posebno zanimljivo jest da je Hrvatska iza sebe ostavila zemlje poput Turske i Meksika. Na posljednjem se mjestu nalazi Afganistan.

U izvješću stoji i kako se očekuje da će se u budućnosti među vodećim zemljama naći Ujedinjeni Arapski Emirati, Čile,Malezija, Katar, Estonija, Kina, Island, Meksiko, Brazil, turska, Tajland, Kolumbija, Indija, Kazahstan i Vijetnam.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Vezani članci Dom zdravlja Osijek U Hrvatskoj 867 zaraženih, ozdravilo 67 ljudi. Objavljeni novi podaci po županijama Policija provjerava propusnice Pet osoba iz Virovitičko-podravske županije prijavljeno zbog širenja lažnih vijesti o koronavirusu na društvenim mrežama