Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Anders Bouvin

Bankar koji ne uzima bonuse i dobit banke dijeli radnicima

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Anders Bouvin, izvršni direktor Handelsbankena, bankar je koji ne uzima bonuse, a dobit banke dijeli radnicima.

Rođen u Africi, uspio u Švedskoj kao šef banke, od čega se nije obogatio. On je Anders Bouvin, izvršni direktor Handelsbankena, švedske banke koja je, piše BBC, vjerojatno najbolja banka za koju nikad nismo čuli.

Pročitajte i ovo Mlada djevojka maže lice kozmetičkim preparatom Opsjednutost starenjem Lanac ljekarni odlučio stati na kraj štetnoj pojavi među mladima: "U slučaju bolesti ovi proizvodi mogu im i naštetiti" Slika nije dostupna JOŠ AKO UĐU U NATO? Trljaju ruke zbog ruske invazije: Europske vlade povećavaju izdavajanja za obranu, a njima dobit suludo raste

Ovaj je 55-godišnjak, već 28 godina vjeran je svom poslodavcu, od kojega, unatoč činjenici što ga drži u plusu i nezaustavljivo širi biznis, ne uzima godišnje bonuse. Ni cent, kamoli koji milijun. Čudno za ijednog menadžera, kako ne bi za bankara, koji novac praktički 'stvara'.

No, Bouvin, odrastao u bivšoj Rodeziji (danas Zimbabve), gdje mu je otac bio konzul i voditelj rudnika, diplomirani ekonomist, misli da to nije ni uvjet ni nagrada za dobar posao.

Bankar (29) spiskao POLA MILIJUNA EURA na online klađenje!

'Vrijednosti ove banke sukladne su mojima, a to su dugoročnost i filozofija decentralizacije, oličena u geslu 'ogranak (poslovnica) je banka'. Rad u poslovnici nešto je najbolje što sam činio', objašnjava Bouvin, govoreći da su mu tad odnosi s klijentima i kolegama procvjetali, a moć da ih učini zadovoljnima mu je godila.

Upravo to osnaživanje kroz male, lokalne podružnice jezgra je uspjeha banke Handelsbanken, koja je nakon prvih devet mjeseci u 2013. nakon oporezivanja imala dobit od čak jedne milijarde funti. 'Voditelj podružnice je taj koji omogućava opreznije kreditne i investicijske odluke, zasnovane na bliskom odnosu s klijentom', vjeruje Bouvin.

Banka s takvim pristupom ne treba ulagati u marketing, jer se, kaže bankar, 'naši kupci ne osjećaju bolje kad na dresu nogometaša ili autobusu vide ime svoje banke'. Ključ uspjeha je i u tome što banka dio profita ulaže u svoje osoblje, ali taj novac mogu dobiti tek nakon što navrše 60 godina starosti, pa neke, nakon što budu umirovljeni, čeka i pravo bogatstvo od milijuna funti. (Agencija VLM)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene