Kolinda Grabar-Kitarović, aktualna predsjednica i kandidatkinja na predsjedničkim izborima, odbila je sudjelovanje u sučeljavanju predsjedničkih kandidata na Novoj TV.
Pročitajte i ovo
drugo po redu
Uživo u Dnevniku Nove TV: Sučeljavanje uoči lokalnih izbora s juga Hrvatske
U Dnevniku Nove TV
Vatreno sučeljavanje u Zadru: "On treba biti naš brend, Kinezi su rekli da bi sve kupili"
tragedija
Poginuo bivši saborski zastupnik: Automobil ga udario dok je vozio bicikl
Kriteriji su jasni
Kardinal Puljić iz Rima poručio: "Šapuće se da bi novi papa trebao biti..."
nedoumica vjernika
Grob pape Franje izaziva čuđenje, posjetitelji se pitaju što se dogodilo
Iz njezina stožera objasnili su da ona ne može doći na sučeljavanje jer istog dana ima završni predizborni skup.
Prvi poziv Grabar-Kitarović Nova TV uputila je još u listopadu, upravo radi rezervacije datuma jer se vodilo računa o tome da kandidati planiraju kampanju. No razgovori o sučeljavanju vođeni su još od kraja ljeta upravo zbog želje da se ono organizira i prije službenog početka kampanje.
Iz stožera Zorana Milanovića odgovorili su da se on zalaže za debatu i smatra je potrebnom i važnom te da će doći na onu na kojoj bude aktualna predsjednica. Iz stožera Miroslava Škore poručili su da će on doći ako na sučeljavanje dođu i drugo dvoje.
U svim demokratskim zemljama sučeljavanja kandidata sastavni su dio predizborne kampanje, a Hrvatska tu nije iznimka. I bivši predsjednici Stjepan Mesić i Ivo Josipović nisu izbjegavali sučeljavanja s protukandidatima. Mesić je, primjerice, 2004. imao veliku podršku u anketama, no ipak se odazivao na sučeljavanja čak i s onim kandidatima koji su kasnije dobili manje glasova nego što su prikupili potpisa.
Grabar-Kitarović, međutim, prekida tu dobru praksu čak i u trenutku kada istraživanja pokazuju da su male razlike između tri vodeća kandidata.
Prema istraživanju koje je Dnevnik Nove TV objavio u petak, razlika između Grabar-Kitarović, Milanovića i Škore na razini je statističke pogreške – Grabar-Kitarović 27,4 posto, Milanović 24 posto i Škoro 23 posto.
Upravo to pokazuje da je u završnici kampanje sve moguće i da je svaki detalj važan za odluku onih neodlučnih birača, ali i onih koji mogu promijeniti mišljenje.