Predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar-Kitarović odbila je sučeljavanje na Novoj TV koje je bilo planirano za 19. prosinca.


Kolinda Grabar-Kitarović, aktualna predsjednica i kandidatkinja na predsjedničkim izborima, odbila je sudjelovanje u sučeljavanju predsjedničkih kandidata na Novoj TV. 

Vezani članci Otvaranje kutija nakon izbora Objavljeni detaljni rezultati predsjedničkih izbora: Pogledajte kako su glasali vaši susjedi Kolinda Grabar-Kitarović održala govor nakon gubitka izbora Gubitnica Grabar-Kitarović održala govor: "Hrvatska je odlučila, Zoran Milanović će biti predsjednik. Ja ostajem u Hrvatskoj"

Iz njezina stožera objasnili su da ona ne može doći na sučeljavanje jer istog dana ima završni predizborni skup.

Prvi poziv Grabar-Kitarović Nova TV uputila je još u listopadu, upravo radi rezervacije datuma jer se vodilo računa o tome da kandidati planiraju kampanju. No razgovori o sučeljavanju vođeni su još od kraja ljeta upravo zbog želje da se ono organizira i prije službenog početka kampanje. 

Iz stožera Zorana Milanovića odgovorili su da se on zalaže za debatu i smatra je potrebnom i važnom te da će doći na onu na kojoj bude aktualna predsjednica. Iz stožera Miroslava Škore poručili su da će on doći ako na sučeljavanje dođu i drugo dvoje. 

U svim demokratskim zemljama sučeljavanja kandidata sastavni su dio predizborne kampanje, a Hrvatska tu nije iznimka. I bivši predsjednici Stjepan Mesić i Ivo Josipović nisu izbjegavali sučeljavanja s protukandidatima. Mesić je, primjerice, 2004. imao veliku podršku u anketama, no ipak se odazivao na sučeljavanja čak i s onim kandidatima koji su kasnije dobili manje glasova nego što su prikupili potpisa. 

Grabar-Kitarović, međutim, prekida tu dobru praksu čak i u trenutku kada istraživanja pokazuju da su male razlike između tri vodeća kandidata. 

Prema istraživanju koje je Dnevnik Nove TV objavio u petak, razlika između Grabar-Kitarović, Milanovića i Škore na razini je statističke pogreške – Grabar-Kitarović 27,4 posto, Milanović 24 posto i Škoro 23 posto.

Upravo to pokazuje da je u završnici kampanje sve moguće i da je svaki detalj važan za odluku onih neodlučnih birača, ali i onih koji mogu promijeniti mišljenje. 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju