Ministarstvo pravosuđa i uprave donijelo je novu uputu o radu službenika tijekom epidemije koronavirusa po kojoj se u određenim slučajevima dijelu zaposlenika u državnoj upravi daje mogućnost rada od kuće.

Galerija


Čelnik tijela organizirat će rad na najprimjereniji način koji će najbolje odgovarati potrebama i naravi poslova državne uprave, stoji u novim uputama. Predviđena je, primjerice, mogućnost rada od kuće samo za pojedine ustrojstvene jedinice ili službenike, u razdoblju koje odredi čelnik tijela, ako postoje opravdani razlozi ili pak kombinacija rada od kuće i na poslu.

Vezani članci Zatvoreni kafići Ugostitelji pisali Vladi: Žele vouchere, jednokratnu pomoć, početak rada 1. veljače... Cijepljenje, ilustracija Sada i oni: Iz AstraZenece obavijestili Europsku uniju da će i oni kasniti s isporukom cjepiva

Jedan od predviđenih načina jest i rad od kuće u timovima koji će se izmjenjivati te rad od kuće službenika kojima se u radnom prostoru ne može osigurati potrebna fizička udaljenost čak ni preraspodjelom uredskog prostora ili radom u smjenama. Čelnici tijela državne uprave obvezni su u roku od sedam dana o svojoj odluci obavijestiti ministarstvo, navodi se u novoj uputi.

Rad od kuće ne može se, međutim, primijeniti na poslove koji primjerice obuhvaćaju rad s povjerljivim dokumentima ili poslove za koje nije moguće osigurati uvjete. Neovisno o organizaciji rada tijela državne uprave čelnik tijela, kao i u ranijim mjerama, može odobriti rad od kuće primjerice službenicima u samoizolaciji, roditeljima i skrbnicima djece s teškoćama u razvoju ili službenicima s kroničnim bolestima.

Na snazi također ostaju ranije odluke o imenovanju koordinatora, nošenju maski, mjerenju temperature, smanjenju sastanaka i fizičkih kontakata.