Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Išarani i pokidani

Pupovac osudio uništavanje plakata na ćirilici, Bulj mu odgovorio: "Milorade, kako je biti Hrvat u Borovom Selu"

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
SDSS-ovi plakati koji su dijelom pisani i ćirilicom nisu naišli na odobravanje pa je dobar dio njih uništen, a neki i prešarani uz neprimjerene komentare. I dok Milorad Pupovac to osuđuje, druge stranke i kandidati, nisu stali samo s plakatima. Biračima se obraćaju i kroz spotove.

Negdje išarani, negdje pokidani - i to dijelovi na ćirilici. A negdje su plakati SDDS-a, dobili i nadopunu na latinici.

Pročitajte i ovo Najzanimljivije od kampanje - 2 (Kao) na placu Za Milovu ste možda čuli, no znate li tko je Klempo? Pogledajte najzanimljivije trenutke iz kampanje Belgijski premijer Alexander De Croo Izbori su u lipnju Belgija istražuje moguću umiješanost Rusije u europsku izbornu kampanju

''Ako nas budu tjerali da s traktorima vodimo kampanju, dopunit ćemo ćirilicu i s traktorima. Ali neće ići u onom smjeru u kojem oni misle. Ići će u drugom smjeru. Ako žele da s traktorima uđemo u Bruxelles, ući ćemo'', kazao je Pupovac.

I u Splitu je plakat dobio neprimjerene dodatke, a na pitanje s plakata - odgovor je dao - Hrvoje Zekanović. ''Kako je biti Srbin u Hrvatskoj? Jako lijepo zapravo. Jer će Srbi bez obzira na političku snagu imati tri zastupnika u Saboru, u nekim vladama pola ministara Srba'', kaže Hrvoje Zekanović, kandidat na listi za europske izbore (HRAST).

Protupitanjem iz Borova Sela obratio se i Miro Bulj, kandidat na listi za EU (MOST): ''Kako je biti, Milorade, Hrvat u Borovom Selu, Milorade, u Hrvatskoj? U mjestu koje se nalazi u Hrvatskoj? A postavljam pitanje Miloradu, kako je biti Hrvat u Srbiji? Milorade, ti si na vlasti''.

A svima kojima treba pomoć: ''Ako smo našli način da riješimo vaše probleme, da vam uključimo struju, vodu i plin u Saboru, zamislite što sve možemo napraviti s govornice EP-a.'', kaže Tihomir Lukanić u izbornom spotu Živog zida.

''Izbacit ćemo 12 spotova za društvene mreže, a glavni spot ćemo izbaciti za šire mase s obzirom na cijenu koštanja'', kazao je Tihomir Lukanić iz Živog zida.

HDZ putem videorazglednica - informira o aktivnostima kandidata. Podijelili su se na zeleni i plavi tim.

''Želimo postići snažniju vidljivost na terenu, želimo biti prisutni u lokalnim sredinama, želimo razgovarati s našim članovima i svim biračima'', kaže Karlo Resler, kandidat za EU izbore (HDZ). A glavni izborni spot, čuvaju za samo finale kampanje.
 

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr
 

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene