Obavijesti Video Pretražite Navigacija
jedna osoba u bolnici

Pokvarena hrana u hotelu? Javio nam se zaposlenik Sunčanog Hvara: ''U doručku sam našao crva''

Želučane tegobe, ilustracija (Foto: Getty Images)
Želučane tegobe, ilustracija (Foto: Getty Images) Foto: Getty Images
Veći broj zaposlenika Sunčanog Hvara d.d., najveće hotelske tvrtke na Hvaru, iznenada se razbolio. Povraćaju i imaju proljev, neki imaju i povišenu temperaturu, a jedna je osoba završila u splitskoj bolnici. Riječ je o zaposlenicima koji su smješteni u hotelima Bodul i Galeb u Križnoj luci. Javio nam se jedan od zaposlenika Sunčanog Hvara koji nam je ispričao kako se otrovao hranom.

Jedan od zaposlenika Sunčanog Hvara, čiji su podaci poznati redakciji, javio nam nakon što se 14 radnika najveće hotelske tvrtke na Hvaru naglo razboljelo. Mladić nam je rekao da se otrovao hranom iz hotela Bodul, u kojem su inače smješteni zaposlenici Sunčanog Hvara. ''Hrana s doručka, konkretno jaja, ako to uopće jesu jaja jer ne znam više što od čega spremaju, bila su očigledno pokvarena jer mi je pozlilo nakon što sam ih jeo'', rekao nam je zaposlenik koji je nakon toga dva dana dobivao infuziju.

Naš je sugovornik sa simptomima otišao na Hitnu pomoć, gdje je također doživio neugodnost. ''Nakon odlaska u Hitnu pomoć i čekanja od nekih pola sata, izbacili su me van pod izgovorom da na terenu imaju hitan slučaj, a ja sam konstantno povraćao, pao u nesvijest i jedva sam mogao na noge'', rekao je.

Pročitajte i ovo Hitna pomoć, ilustracija (Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSEL) Trovanje hranom? Povraćaju, imaju proljev i grčeve: Zaposlenici poznatog hotela okupirali otočki Dom zdravlja

Hranu u hotelu Bodul više ne konzumira, a tome pridonosi i događaj od četvrtka ujutro. ''Uzeo sam müsli u kojima sam pronašao crva. Nakon što sam pitao kuharicu je li to normalno, rekla je da jest i što ja hoću od nje te da bacim müsli i da ih ne jedem. Pritom su müsli poslužili gostima'', tvrdi radnik.

Kaže da mu je jedino preostalo dati otkaz jer si u hotelu nema gdje sam pripremati hranu, a ne jede po pekarnicama i lancima brze prehrane.

Upit o ovim navodima poslali smo hotelu Bodul, a odgovor ćemo objaviti čim ga dobijemo.

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene