'Plahta mora biti lijepo zategnuta', kaže sobarica Dina Suki. Svaki radni dan Dina pazi na svaki detalj. Posebnim kistom uklanja prašinu s hotelskog namještaja. 'Vidite i sami koliko tu detalja ima, jer to je sve starinski namještaj. Toliko tih sitnih detalja koje moramo proći', objašnjava sobarica.
Pročitajte i ovo
"ispričavamo se..."
Nakon našeg teksta Holding obećao hitno riješiti problem. Pogledajte kako je to završilo
Kako je to moguće?
Agonija jednog Zagrepčanina traje mjesecima, gradska tvrtka šalje mu uvijek isti odgovor
'Dakle, čistoća, kvaliteta usluge i ljubazno osoblje, to je nešto zbog čega vas vaši gosti pamte i zbog čega se vraćaju', kaže Josipa Jutt Ferlan iz Udruge poslodavaca u hoteljerstvu. Upravo je čistoća jedan od razloga što su zagrebački hoteli ucrtani na karti najčišćih na svijetu.
'Tako treba biti i ništa ispod toga nije prihvatljivo za hoteljerstvo', objašnjava Josipa.
Priznanje je stiglo iz Njemačke. Šest milijuna ljudi ocjenjivalo je i ljubaznost osoblja, omjer ponude te kvalitetu soba. 'Mislim da je ovo sjajno priznanje za nas u Zagrebu. To je zaista odlična nagrada za trud koji ulažemo', komentira direktor hotela, Gunnar Sanne.
>> VIDEO Biste li ovome uspjeli ODOLJETI ...
Zagreb se među 20 svjetskih metropola plasirao na treće mjesto. Hoteli su, prema riječima anketiranih, čišći samo u Tokiju i Varšavi. 'Puno puta se dogodi da u velikim razvikanim destinacijama, isto tako u većim razvikanim hotelima naiđete na dosta neugodnosti, pogotovo u dijelu domaćinstva i čistoće', kaže Josipa Ferlan.
'Svatko od nas kad uđe u sobu, smeta mu prašina, smetaju mu mirisi, stoga mislim da je to jedna od najbitnijih stvari', objašnjava Matea Puntijar, direktorica hotela. Iste rezultate potvrdile su i ovogodišnje analize europskog udruženja hotelijera. Zagrebački su hoteli dobili ocjenu 8,53. Zanimljivo je da nijedan grad nije dobio devetku, a kamoli desetku.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook