U kratkom priopćenju navode kako "nastavljaju raditi na unaprjeđenju vlastih kanala radi kvalitetnije komunikacije".
Pročitajte i ovo
od 8. siječnja
Novi udar na potrošače: Jedna banka drastično poskupljuje naknade
Pritisak
Zuckerberg: "Zbog Bijele kuće morali smo cenzurirati sadržaj o koronavirusu"
"Dragi followeri, želimo vas obavijestiti kako nastavljamo raditi na unapređenju vlastitih kanala kako bismo u budućnosti s vama imali još kvalitetniju komunikaciju. Zbog predanosti ovom cilju, UniCredit je najavio potpuno povlačenje s Facebooka, Messengera i Instagrama od 1. lipnja. Tako i Zagrebačka banka više neće biti prisutna na Facebooku i Messengeru",. poručuju iz Zagrebačke banke.
Zagrebačku banku zatražili smo za dodatno pojašnjenje ovakve odluke. Poručili su kako "UniCredit vjeruje kako je najbolji pristup kvalitetnoj komunikaciji onaj putem vlastitih kanala što je najbolji način pružanja sveobuhvatne usluge klijentima".
Navode kako Zagrebačka banka ostaje svojim klijentima na raspolaganju putem chata na službenoj web stranici, putem e-poslovnice, Kontakt centra putem e mail adrese. Poručuju kako će zadržati svoje profile na društvenim mrežama - Twitteru, LinkedInu i YouTubeu.