Poplava u Zagrebu
Poplava u Zagrebu Foto: Sanjin Strukic/Pixsell

U strankama smatraju kako je nemoguće u roku od 48 sati obavijestiti sve građane, a kamoli prikupiti podatke o štetama koje su nestale u poplavi 24. srpnja.


Zagreb je naš! i Za grad zatražili su u srijedu od zagrebačke gradske uprave i Ureda za mjesnu samoupravu da produlje rok za prijavu štete od poplava na mjesec dana kako bi se svi građani u potrebi stigli prijaviti.

Vezani članci Sanacija u tijeku, zagrebačka Selska cesta dan nakon poplave - 1 Dan nakon poplave u Zagrebu: Sanacija u tijeku, promet Selskom zatvoren još nekoliko dana Grom udario toranj crkve na Braču FOTO VIDEO Grom udario u toranj crkve na Braču: "Veliki komadi, gromade kamena su pale... Oštećeni su auti i krovovi kuća"

"Zbog još jedne u nizu kaotičnih situacija koje je proizvela gradska uprava, vijećnici i vijećnice u mjesnim odborima i vijećima gradskih četvrti traže od gradonačelnika i Ureda za mjesnu samoupravu da se rok za prijavu štete od poplava produlji na minimalno mjesec dana jer je u 48 sati nemoguće obavijestiti sve građane u potrebi", izvijestili su u priopćenju.

Naime, iz Ureda za mjesnu samoupravu u utorak je poslan dopis s nalogom svim vijećima gradskih četvrti i mjesnim odborima da se radi svih aktivnosti vezanih uz utvrđivanje razmjera nastalih šteta/posljedica nakon nevremena praćenog obilnom kišom koje je pogodilo Zagreb 24. srpnja žurno, a najkasnije do četvrtka, 30. srpnja u podne dostavi popis oštećenih objekata.

"Dakle, dan je rok kraći od 48 sati, što nije dovoljno ni da se obavijesti građane, a kamoli da se skupe potrebni podaci", istaknule su političke stranke Zagreb je naš! i Za grad te napomenule da predsjednici i predsjednice vijeća i odbora uglavnom nisu proslijedili taj poziv članovima.

Iz gradske uprave priopćili su u srijedu da fizičke i pravne osobe kojima je prošlog vikenda u Zagrebu zbog nevremena i obilne kiše oštećena imovina štetu mogu prijaviti do četvrtka, 30. srpnja u podne i da će se rok za prijavu produžiti ako bude potrebno.

Izvijestili su i da štetu građani mogu prijaviti mjerodavnome vijeću gradske četvrti, vijeću mjesnog odbora ili Gradskom uredu za mjesnu samoupravu elektroničkom poštom na adresi mjesna-samouprava@zagreb.hr.

U prijavi je potrebno navesti osnovne podatke (ime, prezime, adresa) i dostaviti fotografije štete ako one postoje.

Zbog trenutačne epidemiološke situacije, preporučuje se prijava elektroničkom poštom, a ako je potrebno, može se kontaktirati i telefonski ili doći osobno u prostorije vijeća gradskih četvrti, mjesnih odbora ili ureda za mjesnu samoupravu.

Svi kontakti mogu se pronaći na službenim stranicama Grada Zagreba.

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju