Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Od 1. do 11. ožujka za sav će promet biti zatvoren Glavni kolodvor u Zagrebu, zbog čega će vrijediti posebna regulacija željezničkog prometa. Istovremeno, ZET će zbog nove situacije privremeno uvesti tramvajsku liniju broj 10.


Zbog radova na projektu zamjene zastarjelog sustava signalno-sigurnosnih uređaja od petka 1. ožujka u 23:00 sata do ponedjeljka 11. ožujka u 4:00 sata promet zagrebačkim Glavnim kolodvorom bit će u potpunosti obustavljen.

Vezani članci Nesreća vlaka / Ilustracija FOTO Vlak iskliznuo s tračnica: Poginulo najmanje troje ljudi, 50-ak ozlijeđenih Rekonstrukcija tramvajske pruge / Ilustracija "Jesam prošao, instruktore?" Vozilom autoškole upao u tramvajske tračnice

Iz HŽ-a javljaju kako će u tome razdbolju na snazi biti posebna regulacija željezničkog prometa pa će vlakovi vožnju završavati u stajalištu Maksimir, kolodvorima Sesvete, Zagreb Resnik ili Zagreb Zapadnom kolodvoru, ovisno o relaciji i rangu vlaka.

>> Sindikat strojovođa: Za kolaps željezničkog prometa krivac HŽ Infrastruktura

Zbog situacije na Glavnom kolodvoru i činjenice da će putnici iz svih dijelova Hrvatske i inozemstva stizati na različite lokacije u gradu, ZET će uvesti posebnu tramvajsku liniju broj 10, koja će prometovati na relaciji Borongaj-Glavni kolodvor-Zapadni kolodvor i obratno. Na toj će liniji vrijediti i HŽ-ove prijevozne karte, a u vrijeme prometovanja tramvaja broj 10 neće voziti tramvaj na liniji broj 1.

Osim na liniji broj 10, prijevozna karta za vlak vrijedit će i na ostalim ZET-ovim tramvajskim linijama te na autobusnim linijama iz Sesveta, Odre i Klare, uz uvjet da je na prijevoznoj karti za vlak kao dolazni ili odlazni kolodvor naveden Zagreb Glavni kolodvor ili ako se na HŽ-ovoj karti Zagreb Glavni kolodvor nalazi između polaznoga i odredišnoga kolodvora.

Sve detalje o izmjenama pojedinih željezničkih linija možete doznati na internetskoj stranici HŽ-a.

Inače, dotrajali signalno-sigurnosni uređaji, koji će sada biti zamijenjeni, sagrađeni su između 1936. i 1940. godine, a s vremenom su postali prepreka urednom odvijanju prometa. HŽ je stoga krajem 2010. pokrenuo projekt zamjene, vrijedan 10,4 milijuna eura, od čega 85 posto čine nepovratna sredstva iz europskih fondova, a 15 posto iz državnog proračuna.

Novi signalno-sigurnosni uređaj obuhvaća zaštitne, prostorne i ulazne signale, a njegovo područje proteže se od rasputnice Trešnjevka do ulaznih signala u kolodvorima Zagreb Zapadni kolodvor i Zagreb Borongaj. Ukupno će biti promijenjeno 39 glavnih signala, 77 manevarskih signala, 5 ponavljača predsignaliziranja i 25 graničnih kolosiječnih signala.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju