PR
PR Foto: PR

UEFA EURO 2020TM je oduvijek poseban praznik u nogometnom kalendaru, no ovogodišnje natjecanje navijači diljem Europe i svijeta doslovno jedva čekaju, gotovo kao nikada do sad.


Omiljeni nogometni turnir kasni godinu dana, a s njim i sve one radosti koje donosi u živote zagriženih navijača, ali i onih kojima nogometna strast zaigra u srcu tek kada su velika natjecanja u pitanju.

Timovi za UEFA EURO 2020TM odavno su poznati, a ove godine očekuje se i nastup ekipe koja će zasigurno donijeti pravo osvježenje velikom broju navijača i promatrača. Riječ je o Heinekenu®, pivskom brendu koji je već neko vrijeme sinonim za vrhunski nogomet. Heineken® će ove godine u svom zelenom dresu napokon istrčati na zeleni teren, i to prvi put kao sponzor. No Heineken® nije bilo kakav sponzor, baš kao što nije ni bilo kakvo pivo, jer na svako sponzorstvo, svaku kampanju, gleda kao na priliku da promovira najpozitivnije aspekte nogometnog iskustva i inspirira sve navijače.

Heineken® će na ovogodišnjem UEFA EURO 2020TM natjecanju nastupiti pod sloganom ”Uživaj u rivalstvu!”. Ono što povezuje sve navijače, i one najstrastvenije i one koje nogometna groznica uhvati tek pred velika natjecanja, užitak je u pozitivnom rivalstvu. Riječ je o nadmetanju isključivo vještinom i neizostavnom dozom sreće koja je najfiniji začin svakom pravom natjecanju. Rivalstvo je zabavno i istinski ljudsko jer nas povezuje u nadmetanju umjesto da nas razdvaja.

Države koje se natječu možemo sučeliti na različite načine, a Heineken® u svojoj kampanji ističe rezultate ”zabavnih” natjecanja između država - tko ima više otoka, tko ima više ovaca ili sunčanih dana. No uskoro počinje festival nogometa i sve oči su uperene u samo jedan rezultat - onaj koje se događa na nogometnom terenu.