Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Hit destinacija ove godine je - Split. Kako bi se gostima predstavili u što boljem svjetlu, napuštene objekte i prazne hotele, planiraju staviti u funkciju.


Prvo što gosti s kruzera vide kada dođu u Split jest derutna turristička palača. Nekad zvjezdano popularna, danas ona zjapi zapuštena. Ali je i dalje početna lokacija mnogih turističkih tura po gradu.

Vezani članci Željko Kerum Kerum zamrznuo mandat u Banovini: "Članovi novog Gradskog vijeća nisu moj nivo" Davor Božinović Božinović komentirao epidemiološku situaciju u zemlji: "Uskoro će sve biti u zelenom"

"To je velika šteta zato što se ta turistička palača nalazi nasuprot Dioklecijanove palače koja je spomenik nulte kategorije, jedinstvena na svijetu, posebna i nije dobro da gosti prvo kad dođu u grad gledaju jednu građevinu koja je jako derutna", rekla je predsjednica udruge turističkih vodiča Split, Saša Ruić.

Turistička palača samo je jedna od crnih točki u Splitu. Spaladium Arena još uvijek nije dovršena. Na samoj rivi nedovršena su i dva velika hotela - Marjan i Ambasador koji bi mogli donijeti milijune kuna da profunkcioniraju u punom smislu.

>>Dubrovnik pokušava oživjeti zimski turizam

"Mislim da uopće na razini Republike Hrvatske da bi u zakon trebalo unijeti da se od početka izgradnje određeni objeki moraju završiti", rekao je predsjednik HUP-a Dalmacija Hrvoje Marušić.

Jer primjerice Split kao hit destinacija ovog ljeta ima manjak hotelskih sadržaja čega je svjestan i gradonačelnik. Zato već planira osnivanje komunalne turističke agencije koja bi trebala još bolje razviti turizam za sljedeću godinu.

"Neće biti konkurencija postojećim malim hotelima, malim agencijama, ona će biti nadogradnja i priprema za nešto što nam slijedi u 3-5 godina to je gradnja hotela, velikih hotelskih kapaciteta i kongresnog turizma", rekao je gradonačelnik Splita Ivo Baldasar.

Uskoro bi trebala biti poznata i sudbina Vile Dalmacija. Odlično očuvane bivše Titove rezidencije, mjesta koje je danas uglavnom središte protokolarnih susreta. Postoje ozbiljni investitori, a grad će odlučiti koji će se model preuzeti. Split kao glavna turistička zvijezda, dogodine bi mogao imati još bolje rezultate.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook