Prvi automobili prošli su jutros u 10 sati kroz tunel Stupica. 'Hvala Bogu kad su bar i ovo riješili, bilo je vrlo opasno i zatvorena je bila vrgorska krajina i pola Imotske', odahnuo je jedan od vozača.
Pročitajte i ovo
o Rusima i financiranju
Milanović odgovorio HDZ-ovcima: "U kući obješenog konopac se ne spominje"
220 metara tunela
Kome smeta stijena još: Probijen tunel na cesti Makarska - Vrgorac
Za sada je završena samo prva faza izgradnje tunela - napravljena je primarna obloga i nosivi sloj asfalta. 'Nakon sezone i kada budu još određeni drugi preduvjeti ispunjeni, na jesen se nastavlja do kraja, dakle kako je projektom predviđeno, sa betonskom oblogom i sa završnim slojem asfalta i sa drugim zaštitnim barijerama', pojasnio je Tomo Vidović iz Hrvatskih cesta.
Sve bi trebalo biti gotovo do zime, konačna cijena, više od 50 milijuna kuna. Tunelom dugim 230 metara prebrodio se najproblematičniji dio ceste koji je i dalje prijetio odronima. Nakon 24. listopada, kada je pala velika stijena na cestu Makarska-Vrgorac, od danas je prvi put puštena u promet. Najviše je odahnulo Zabiokovlje koje sada ponovo ima svoj brži i kraći izlaz na more.'
Nakon prosvjeda i pritisaka sada su odahnuli. 'Da nije moglo daleko prije moglo je. Firma ova što je radila, ona nije mogla, ali se potrošilo sedam mjeseci u ništa. Trebamo sad tražiti da ovo vrijeme dok je promet u funkciji da se napravi dokumentacija za rekonstrukciju ovog drugog dijela', rekao je Gojko Trlin, iz MO Ravče. Odronjena stijena, veća od 300 kubnih metara, ostala je na svom mjestu.