Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Samo dva tjedna prije početka seminara Global HR Trends Summit koji će se održati u Zagrebu 22. rujna u Cineplexx Kaptol Centru, razgovarali smo s Anjom Anderson i Frederik Tukkom iz tvrtke Maersk Oil, a oni su nam otkrili o čemu će govoriti na seminaru te njihovo viđenje employee branding strategije.


Anja Anderson je direktorica odjela za upravljanje brandovima u tvrtki Maersk, danskoj naftnoj kompaniji s više od 7 godina radnog iskustva u upravljanju projektima unutar različitih sektora marketinga, komunikacija, menadžmenta i organizaciji konferencija. Anja ima izvrsno rješenje za pretvaranje vizije u akciju i ne boji se riskirati i poći neistraženim putem. Ona vjeruje u ostvarenje snova.

Frederik Tukk je direktor odjela za komunikacije, branding i marketing u Maers Drilling kompaniji, odgovoran za strateški razvoj i izvođenje unutarnjih i vanjskih komunikacija na globalnoj razini s glavnim dioničarskim grupama. Također, odgovoran je i za razvoj novih komunikacijskih kanala, digitalne strategije, razvoj korporativnog branda u suradnji s komercijalnim odjelom u Maersk Drilling.

Na Global HR Trends Summit seminaru 22. rujna u Zagrebu govorit ćete o izgradnji branda zaposlenika. Koje su ključne karakteristike “brandiranog zaposlenika”?

FREDRIK:
To su ljudi koji ne samo da pričaju o našim vrijednostima te je naš brand njihov stil života, već i djeluju i žive prema našim vrijednostima.
ANJA:
Maersk tvrtka izgrađena je na nasljedstvu, počiva na inovativnom razmišljanju i povjerenju koje se gradilo godinama.

Zbog čega je bitno ulagati u branding zaposlenika?

FREDRIK:
Da bi uspješno prikupili talente, ciljana publika mora biti upoznata s vašim brandom, razumjeti ga te se s njim povezati. Također, važno je da se vaš brand razlikuje od konkurentskih kako bi privukao najbolje resurse.

ANJA: Our Employees je jedna od temeljnih vrijednosti tvrtke. Pravi ljudi u pravom okruženju. Talenti su bitan dio tvrtke, rekla bih da se bez njih ne može.

Na koji način brandirani zaposlenici utječu na imidž tvrtke te na zapošjavanje novih zaposlenika?

ANJA: Djelatnici tvrtke su ujedno i njeni veleposlanici, a u konglomeratu kao što je Maersk s više od 89.000 zaposlenika i s projektima u više od 130 zemalja, od velike je važnosti da ti zaposlenici njeguju vrijednosti organizacije.

Koje metode se koriste za izgradnju branda zaposlenika? Koriste li se iste metode za sve zaposlenike?

FREDRIK: Širenje priča, dobrih slučajeva kroz organizaciju.
ANJA: Slažem se s Fredrikom, širenje priča, gamifikacija, praksa, osobno iskustvo.

Koja je glavna razlika između zaposlenika koji je brandiran kao predstavnik tvrtke “representative of the company” i zaposlenika koji ima brand bez obzira na tvrtku za koju radi (osoba koja radi u istom podruČju cijeli život)

FREDRIK:
Ponovit ću što sam rekao na početku: Postoje ljudi koji pričaju o našim vrijednostima i žive naš brand, a postoje i oni koji djeluju i žive prema našim vrijednostima.

ANJA:
Sve je u vrijednostima tvrtke za koju radite, bez obzira na put vaše karijere. Pokaži, nemoj pričati o tome.

Želite li čuti više o Anjinom i Fredrikovom revolucionarnom radu na employee branding strategiji prijavite se za sudjelovanje na seminaru Global HR Trends Summit do kraja sljedećeg tjedna na službenoj internet stranici.

Global HR Trends Summit organizira P World u suradnji s MojPosao. Dnevnik.hr je ekskluzivni medijski partner događanja.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju