Samo ovoga ljeta u Hrvatskoj se održava više od 40 glazbenih festivala. Stotine tisuća posjetitelja Hrvatsku su posjetile upravo zbog glazbene ponude. Iako je špica turističke sezone iza nas, nekoliko popularnih festivala tek će se održati.


Strani mediji o Hrvatskoj pišu kao najpoželjnijem europskom festivalskom odredištu, ali strancima tek rijetke hrvatske turističke agencije nude festivalske aranžmane.

Vezani članci Ilustracija Oko 200 tisuća Hrvata boluje od rijetkih bolesti: "Za njih nema puno lijekova..." Ilustracija Ruanda bolja od Hrvatske: Objavljena nova lista percepcije korupcije, Danska na prvom mjestu

'Za sada se ipak time više bave sami organizatori putovanja koji na svojim službenim web stranicama festivala nerijetko nude upravo odvojene usluge poput leta, transfera ili samih karata', objašnjava Meri Matešić, direktorica HTZ-a.

>> Na Jadranu mnogi objekti ne primaju kreditne kartice

Ponude za posjetitelje komentirala je i Sandra Gobin iz Putničke agencije u Puli: 'Mi kao agencija objedinjavamo kompletnu ponudu, dajemo im sugestiju dolaska do same destinacije, nudimo uslugu smještaja a i za vrijeme samog festivala nudimo i dodatne usluge.'

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

 

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI
Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi DNEVNIK.hr aplikaciju