Obavijesti Video Pretražite Navigacija
bizarna situacija

Nestalo pet kila čokoladica: Evo što su kazali iz Pošte o drami s paketom

Izgubljen paket - 2
Izgubljen paket - 2 Foto: Snimila čitateljica
Hrvatska pošta u ponedjeljak nam je odgovorila kako je upoznata sa slučajem na koji nam se čitateljica Nina Režabek požalila krajem prošlog tjedna nakon što su je danima "šaltatli" od ureda do ureda prije nego je napokon dobila paket koji je, kaže, bio pet kila lakši nego kad je poslan.

Čitateljica Nina Režabek nekoliko puta šetala je između poštanskih  ureda u Dubravi i Sesvetama u potrazi za svojim paketom. Kada ga je napokon preuzela, umjesto 10, imao je pet kila, požalila nam se

"Pošiljka je zbog greške u sustavu bila navedena kao spremna za isporuku u dva poštanska ureda, 10040 Zagreb-Dubrava i u 10360 Sesvete, a kolege iz Sesveta utvrdili su da je paket zaista kod njih. Korisnica je potom kontaktirana te je pristala preuzeti paket u poštanskom uredu u Sesvetama. Prilikom preuzimanja korisnica nije imala prigovora na izgled ili težinu pošiljke te se tek naknadno vratila u poštanski ured i uložila prigovor u vezi navodnog nestanka dijela sadržaja pošiljke", odgovorili su na upit DNEVNIK.hr-a iz Hrvatske pošte.

Pročitajte i ovo Kupnja pred blagdane Približava se Božić Cijene podivljale uoči blagdana: "Skupo, jako skupo, mi penzići ne možemo si to priuštiti"

Režabek nam je kazala kako je paket izvagala kada je došla kući i iznenadila se što je pet kilograma lakši, a u njemu nije bilo čokoladica i ukrasa koji su trebali biti dio paketa. 

Iz Hrvatske pošte poručuju kako: "prema članku 57. u Općim uvjetima za obavljanje univerzalne usluge korisnici dužni odmah pri uručenju pošiljke podnijeti prigovor. To znači da bi prilikom preuzimanja trebali pregledati pošiljku i njen sadržaj. Utvrde li da je sadržaj oštećen ili umanjen, a pošiljku preuzimaju u poštanskom uredu, operater će sastaviti zapisnik. Ukoliko korisnik pošiljku preuzima na adresi tada odmah podnosi prigovor poštaru dok se zapisnik naknadno sastavlja u nadležnom poštanskom uredu. Prigovor se može podnijeti i naknadno ako korisnik može dokazati da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon što je pošiljka uručena".

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene