Splitski Savez udruga za zaštitu potrošača upozorio je danas da Vladinim povećanjem naknade za obnovljive izvore energije, i to za sedam puta, od 1. studenoga ponovno poskupljuje struja, pa potrošačima ostaje tek 2 do 3 posto niža cijena od listopadskog sniženja, a što, upozoravaju, vodi u energetsko siromaštvo.
Pročitajte i ovo
Od utorka nove cijene
Napokon jeftinija struja, ovdje doznajte koliko možete uštedjeti!
Slučaj HEP-TLM
Na sud stigla i šesta optužnica protiv Ive Sanadera
Nakon napada
Ne može se zaustaviti širenje radijacije: Teško oštećena nuklearka Černobil
FEMICID u rijeci
Jezivi detalji ubojstva: "Pronađena je na trećem katu s 30 ubodnih rana"
nova obveza
Velika promjena za strane radnike! Vlada donosi novi zakon: "Oni koji imaju kontakt s ljudima morat će..."
>> GUŽVE NA ŠALTERIMA HEP-a: Građani pohrlili prijaviti stanje potrošnje
'Ona blagodat sniženja cijena struje u listopadu za oko 6 do 7 posto nestaje već od početka studenoga i sniženje cijene u odnosu na rujan se svodi na 2 do 3 posto pa smo izgubili ono nešto što nas je jako razveselilo', izjavio je predsjednik splitskog saveza Nenad Kurtović na konferenciji za novinare.
'Očekujemo da se naknada za poticanje ne pretvori u ekstra profit za bilo kojeg korisnika tih sredstava. Država je u ovom slučaju dobila izvor sredstava kroz PDV iz kojih smo sigurni da može nadoknaditi subvenciju ugroženim građanima koji primaju socijalnu pomoć, a takvih je 120.000', naglasio je.
Iz Saveza su predložili donošenje uredbe po kojoj bi se iznosom od PDV-a, koji će se ubirati na prihod od naknade za poticanje, ugroženim kupcima trebalo omogućiti jeftinije grijanje, izračunavši da bi tako svaki od njih mogao dobiti do 850 kuna po sezoni grijanja.
Građane su pozvali da na njihovoj internetskoj stranici www.zastita-potrosaca.org uz pomoć aplikacije TOKelen usporede cijene kod različitih opskrbljivača.
'Potrošači vrlo jednostavno unesu broj svog brojila ili količinu potrošene energije za kućanstvo, nakon čega im aplikacija automatski da usporedni prikaz troškova kod HEP-a, GEN-I-ja i RWE-a. Vrlo jednostavno potrošači mogu doći do saznanja kojem se opskrbljivaču prikloniti. Oni koji nemaju internet slobodno nam se mogu javiti na telefon 021 344 031, pa ćemo im mi napraviti izračun', istaknuo je Kurtović.
Savez je upozorio da svakoga dana u Splitu bez struje ostaje 700 do 1.000 kućanstava, a najdojmljiviji je primjer obitelji s troje djece koji u stanu nisu imali struje pune tri godine. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook