Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Tijekom vikenda zbog redovnog održavanja zatvoren je tunel Marjan. Izgrađen je prije 37 godina uoči održavanja Mediteranskih igara. No, mnogi Splićani ne znaju da taj tunel nema ni uporabnu dozvolu. I dok prometni stručnjaci upozoravaju da to treba riješiti, građane ništa ne iznenađuje.


Tunel kroz Marjan je zatvoren. Postavlja se rasvjeta i aparati za gašenje požara.

Vezani članci Probijen tunel Komorjak 05 Probijen tunel Komorjak zbog kojeg su stanovnici Omiša ostali u šoku: Otkriveno i kolika je šteta nakon miniranja Radovi na probijanju druge cijevi tunela Učka Počeli radovi na probijanju druge cijevi tunela Učka: "Vozit ćemo se ovim pravcem za 4 godine"

'Radi se o redovnom održavanju sustava ventilacije, javne rasvjete, peru se obloge tunela... Vrijednost radova je procijenjena na 400.000 kuna', kazao je Jakov Anterić, cestar iz Splita

Ali jedna stvar i dalje intrigira. Tunel Marjan dugačak je 870 metara. Više od 10.000 vozila svakog dana prođe ovuda no mnogi vozači nisu znali da tunel Marjan već gotovo četiri desetljeća nema - uporabnu dozvolu.

'Nije u redu da nema uporabnu dozvolu. Uporabna dozvola je temelj, ovdje se dogodilo bezbroj prometnih nesreća i za divno čudo, nitko nije pokrenuo tužbu zbog toga što nema uporabnu dozvolu. Hoće li se to dogoditi ne znam. Grad mora biti svjestan eventualnih posljedica koje se mogu dogoditi ako se dogodi nedaj Bože nekakva veća šteta', upozorava sudski prometni stručnjak Stanko Smodlaka.

Tunel se, tvrdi, uredno održava, ali i dodaje - treba razmišljati o gradnji još jedne cijevi.

Tunel je siguran za promet, tvrde iz Grada Splita i objašnjavaju zašto nema dozvole.

'Osnovni elementi tunela nisu tada izvedeni i ishođenje uporabne dozvole bi iziskivalo veće građevinske zahvate. Tako da u ovom trenutku je Gradu Splitu bitno prvenstveno održavanje tunela u prometno i tehnički ispravnoj funkciji', pojasnio je Damir Babić, iz Odsjeka za komunalne poslove Grada Splita.

'Mišljenja sam da to nisu veliki zahvati koji bi iziskivali veća financijska sredstva', kaže pak prometni stručnjak Smodlaka.

A možda se u budućnosti problem riješi i pojavi se dozvola, baš kao - svjetlo na kraju tunela.  

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr