Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Unatoč nedavnoj smjeni ravnatelja Državne uprave za zaštitu i spašavanje, Centar 112 nikako da profunkcionira. Sada se bune i djelatnici, a skupo plaćeni komunikacijski sustav nije najbolje iskorišten.


U Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje ne prestaju svađe. Sindikat upozorava da je dio zaposlenika pod neprestanim mobbingom uprave, a to nisu i jedini problemi. 'Najveći propust je nefunkcioniranje nove opreme koja je kupljena, na koju je utrošen novac, a ta oprema nije u funkciji. To je jedan od najvećih propusta', rekao je Stjepan Gamilec, sindikalni povjerenik službe 112
 
Novi komunikacijski sustav građane je stajao 10 milijuna kuna. Koristi se u Zagrebu i Splitu, no čini se da u praksi ima nedostataka. 'Prisiljeni smo i u buduće koristiti se s analognom, starom tehnologijom i sa nekim našim mobilnim repetitorima', rekao je Vinko Prizmić iz GSS-a. No, uprava opovrgava da se stari komunikacijski sustav koristi češće nego novi. 'Prvenstveno jer to predstavlja integrirani sustav. To je sustav koji predstavlja integraciju telefona i računala, geografski informacijski sustav je unutra sadržan i operativni sustav upravljanja u izvanrednim situacijama', rekao je Pavao Britvić, pomoćnik ravnatelja za sustav 112.

Vezani članci Meghan Markle i princ Harry(Foto: Profimedia) Nevolje u raju? Princ Harry očajnički moli Meghan da potraže pomoć bračnog terapeuta Muška logika (Foto: izismile.com) Muška logika rješava sve probleme, barem dok se ne sukobi sa zdravim razumom

Broj 112 građani mogu nazvati u bilo koje doba dana ili noći ako im je potrebna bilo kakva pomoć. No o ovom broju građani ni ne znaju mnogo jer ne postoji sustavna edukacija. 'U Americi se ne može dogoditi da malo dijete ne zna koji broj treba nazvati u nekakvim žurnim situacijama. Kod nas da napravimo anketu vrlo mali broj ljudi zna da postoji broj 112 i da ga se može nazvati', kaže Gamilec.