U Državnoj upravi za zaštitu i spašavanje ne prestaju svađe. Sindikat upozorava da je dio zaposlenika pod neprestanim mobbingom uprave, a to nisu i jedini problemi. 'Najveći propust je nefunkcioniranje nove opreme koja je kupljena, na koju je utrošen novac, a ta oprema nije u funkciji. To je jedan od najvećih propusta', rekao je Stjepan Gamilec, sindikalni povjerenik službe 112.
Novi komunikacijski sustav građane je stajao 10 milijuna kuna. Koristi se u Zagrebu i Splitu, no čini se da u praksi ima nedostataka. 'Prisiljeni smo i u buduće koristiti se s analognom, starom tehnologijom i sa nekim našim mobilnim repetitorima', rekao je Vinko Prizmić iz GSS-a. No, uprava opovrgava da se stari komunikacijski sustav koristi češće nego novi. 'Prvenstveno jer to predstavlja integrirani sustav. To je sustav koji predstavlja integraciju telefona i računala, geografski informacijski sustav je unutra sadržan i operativni sustav upravljanja u izvanrednim situacijama', rekao je Pavao Britvić, pomoćnik ravnatelja za sustav 112.
Pročitajte i ovo
Drama na nebu
Avion nije uspio sletjeti na aerodrom: Kružio je nebom, a cijelo vrijeme kotači su bili spušteni
pobuna u zagrebačkom ogranku
Problemi u SDP-u: Na sjednici riješena jedna mini kriza
Broj 112 građani mogu nazvati u bilo koje doba dana ili noći ako im je potrebna bilo kakva pomoć. No o ovom broju građani ni ne znaju mnogo jer ne postoji sustavna edukacija. 'U Americi se ne može dogoditi da malo dijete ne zna koji broj treba nazvati u nekakvim žurnim situacijama. Kod nas da napravimo anketu vrlo mali broj ljudi zna da postoji broj 112 i da ga se može nazvati', kaže Gamilec.