Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Grad s dna hrvatske ljestvice gospodarskog rasta i razvoja odlučio se podignuti iz pepela i krenuti svojim putem.


Šibenik u kojem su posljednjih godina gašene tvornice, ljudi učestalo gubili posao, krenuo je u projekt nastajanja ekskluzivnog i modernog turizma. Tako Šibenčani planiraju nadoknaditi sve gubitke.

Vezani članci Iskapanja kod crkve sv. Frane u Šibeniku - 5 Na šibenskom groblju otkrili više od 600 lubanja, ali i cijelih kostura: "Pretpostavljamo da ih uokolo ima još jako puno" Istražitelji na mjestu ubojstva Tedija Slamića - 1 Što se krije iza nezapamćene tragedije koja je pogodila šibenski kraj: "Ništa se neće vratiti. Kamo sreće da se može vratiti..."

Razorenoj industriji i porastu nezaposlenosti u Šibeniku su odlučili prestati davati veliku važnost i preko noći su gotovo odlučili sve zaboraviti i postati ekskluzivni turistički biser.

>> Zatvorenici beru grožđe, zatvor zarađuje

Stručnjak koji će nakon provedenog natječaja brendirati Šibenik tvrdi kako je moć brendiranja u zajedništvu građana. Poziva poduzetnike da tvrtke nazivaju šibenskim imenima, obične ljude da o njemu pišu na društvenim mrežama i sve građane na stvaranje novih ideja i odricanja.

'Cijena s kojom smo prošli na natječaju je 200 tisuća kuna, a inače na takvim natjecanjima je donja granica 400 tisuća', kazao je specijalist za vizualni identitet Robert Jakovljević.

Grad s dna ljestvice hrvatskih gradova, tako se preko noći želi staviti uz bok čarobnom Dubrovniku. Boljitak u Šibeniku može se postići samo ako turistički rezultat znatno nadmaši onaj industrijski.