Šibenik u kojem su posljednjih godina gašene tvornice, ljudi učestalo gubili posao, krenuo je u projekt nastajanja ekskluzivnog i modernog turizma. Tako Šibenčani planiraju nadoknaditi sve gubitke.
Razorenoj industriji i porastu nezaposlenosti u Šibeniku su odlučili prestati davati veliku važnost i preko noći su gotovo odlučili sve zaboraviti i postati ekskluzivni turistički biser.
>> Zatvorenici beru grožđe, zatvor zarađuje
Stručnjak koji će nakon provedenog natječaja brendirati Šibenik tvrdi kako je moć brendiranja u zajedništvu građana. Poziva poduzetnike da tvrtke nazivaju šibenskim imenima, obične ljude da o njemu pišu na društvenim mrežama i sve građane na stvaranje novih ideja i odricanja.
'Cijena s kojom smo prošli na natječaju je 200 tisuća kuna, a inače na takvim natjecanjima je donja granica 400 tisuća', kazao je specijalist za vizualni identitet Robert Jakovljević.
Grad s dna ljestvice hrvatskih gradova, tako se preko noći želi staviti uz bok čarobnom Dubrovniku. Boljitak u Šibeniku može se postići samo ako turistički rezultat znatno nadmaši onaj industrijski.
-
Reporterka Dnevnika Nove TV iz Malmöa
Novi detalji o skandalu s Eurosonga: "Nizozemska do daljnjega neće biti na probama, kruže glasine..."
-
Donosi Provjereno
Stručnjaci zgroženi programom Domovinskog pokreta: "Učenice ćemo podučavati kako da budu samo majke i domaćice, a učenike kako da budu samo očevi i ratnici?"
-
Iz minute u minutu
Odlazi Grlić Radman? Poznato tko bi ga mogao zamijeniti. Ovako bi mogla izgledati kadrovska križaljka DP-a