Vozila koja su bila u licenci do svibnja 2018. imaju moratorij do iduće godine, a ona koja nisu – ne mogu voziti, tvrde taksisti. Zbog svega je prošli tjedan dubrovački taksist Rober Anđušić na Stradunu dočekao premijera i ministra:
"Auto iz 2015. mi leži doma, a s autom Mercedes koje je prošlo 700 tisuća kilometara iz 2001. vozim goste…"
Problem je Pravilnik o posebnim uvjetima za vozila kojima se obavlja javni cestovni prijevoz i prijevoz za vlastite potrebe. Naime, Ustavni sud još je u studenom prošle godine ukinuo kriterij koji se odnosio na starost vozila – ministarstvo je donijelo novi pravilnik i umjesto godine vozila uvedena je norma motora, koji mora biti ili električni ili euro 6.
"Konkretno norma euro 6 su sva vozila od 2016. nadalje, netko tko ima vozilo iz 2015. veće klase, ne može obavljati s njim taksi prijevoz, a netko tko ima 2016. vozilo i mlađe puno lošije kategorije, on može obavljati taksi prijevoz", rekao je Zvonimir Lemo iz Udruge Radio taksi Split.
Pročitajte i ovo
izjava uoči sjednice vlade
Ministar u odlasku pojasnio što znači rano upozorenje za opskrbu plinom izdano za Hrvatsku
Pročitajte i ovo
NOVA PRAVILA
EK priprema strategiju koja se neće svidjeti proizvođačima odjeće. Prosječni Europljanin godišnje kupi čak 26 kilograma robe
Ministar danas najavljuje sastanak s taksistima, a kao mogućnost najavljuje izmjenu pravilnika.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković je izavio: "Ovih dana bi se trebao dogoditi sastanak, same izmjene pravilnika nisu proces koji traje dugo tako da sve može biti spremno za turističku sezonu."
U ministarstvu su, kažu, svjesni velikih gubitaka u taksi prijevozu uzrokovanih COVID krizom pa će sukladno tome vidjeti koji problemi najviše muče taksiste. Izgleda kako je žestoki razgovor na Stradunu ipak urodio plodom.
Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.
Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr