Prema rezultatima gledanosti AGB Nielsena, najnovije informacije vezane za predsjedničke izbore u nedjelju 22. prosinca većina gledatelja pratila je upravo na Novoj TV.
Pročitajte i ovo
Ekskluzivna šetnja
Zavirite u najvažniju sobu Nove TV i pogledajte kako nastaje višesatni program
Pregršt sadržaja
Bogat program i zanimljivi gosti: Pratite predsjedničke izbore na Novoj TV i na portalu DNEVNIK.hr
Svi formati Nove TV vezani za predsjedničke izbore ostvarili su najbolje rezultate gledanosti.
Dnevnik Nove TV u prosjeku je gledalo više od 564 tisuća gledatelja, uz udio u gledanosti od 32,9 posto.
Prve procjene rezultata izbora temeljene na izlaznim anketama koje su objavljene točno u 19 sati na Novoj TV pratilo je više od pola milijuna gledatelja, uz ostvaren udio u gledanosti od 29,6 posto.
Izbornu noć i pristizanje službenih rezultata, kao i emisiju ''Predsjednički izbori'', najviše gledatelja pratilo je također na Novoj TV. Od 17:55 kada je počela specijalna emisija više od 400 tisuća gledatelja bilo je uz izbornu emisiju Nove TV, a ona je ostvarila 26,2 posto udjela u gledanosti. Uz emisiju koja je počela nakon Dnevnika Nove TV o rezultatima se informiralo više od 436 tisuća, uz ostvarenih 26,8 posto udjela u gledanosti. Nova TV bila je u vrijeme emitiranja izbornih emisija na svim televizijama čak 29 posto gledanija od prvog konkurenta te 75 posto gledanija od drugog konkurenta.
"Iza jučerašnjeg izbornog programa stoje sati i sati priprema cijele Nove TV – od Informativnog programa, produkcijske grafike, tehnike, IT-a. Emisija koju smo radili bila je jedna od tehnički i grafički najkompliciranijih do sada, a sadržajno smo željeli biti ne samo informativni nego i zanimljivi, što je u gotovo šestosatnom programu velik izazov. Posebno je zadovoljstvo vidjeti da smo uspjeli u naumu jer su nas gledatelji nagradili svojom pozornošću. Pohvale cijelom timu, kao i našim zanimljivim gostima, stižu od sinoć i zbilja smo sretni, ali nećemo se uspavati. Naša studijska četvorka – Mislav Bago, Sabina Tandara Knezović, Vjekoslav Đaić i Valentina Baus već se pripremaju za novi spektakl 5. siječnja, kao i reporteri koji će na teren i u stožere. Naravno, prije drugog kruga planiramo i sučeljavanje, u petak 3. siječnja na koje su kandidati već pozvani", izjavila je direktorica informativnog programa Nove TV Ksenija Kardum.
Sve relevantne informacije iz minute u minutu mogle su se pratiti i na online platformama Nove TV, na portalu DNEVNIK.hr u rubrici Predsjednički izbori, kao i na društvenim mrežama na kojima su posebni sadržaji dodatno privukli korisnike. Facebook stranica Nove TV i DNEVNIK.hr-a brojila je tijekom izbornog dana i noći čak 90 objava te ostvarila 42.000 interakcija, 6,5 milijuna impresija, a videi su pregledani gotovo 1,2 milijuna puta. I preko Instagrama su se građani mogli informirati preko 47 objava na profilima Nove TV i DNEVNIK.hr-a, te su objave ostvarila 15.000 interakcija, a Instagram storyji pregledani su 150.000 puta. Na Twitteru su objave vezane za predsjedničke imale 114.000 impresija.
Kroz izborni dan i noć vodila su nas iz studija Nove TV lica kojem vjerujemo – Sabina Tandara Knezović i Mislav Bago, a kroz izbore proveli su nas i Vjekoslav Đaić i Valentina Baus, dok nas je s neverbalnom komunikacijom predsjedničkih kandidata provela komunikacijska stručnjakinja Gabriela Kišiček. Reporteri na terenu izvještavali su nas o svim pojedinostima iz izbornih stožera, a svojim komentarima izbornu emisiju sadržajno su obogatili i gosti u studiju Ruža Tomašić, Arsen Bauk, Oleg Butković i Tihomir Cipek.
I u narednom periodu do drugog kruga predsjedničkih izbora Nova TV će nastaviti pratiti kandidate i političko okruženje te redovito informirati građane o događajima koje su u njihovom interesu i temeljem kojih će lakše donijeti svoju izbornu odluku.
Izvor: AGB Nielsen
Razdoblje: 22.12.2019.
Ciljna skupina: 4+