Građanska inicijativa 'Srđ je naš!' iz Dubrovnika objavila je edukativnu igru pod istim nazivom.
Podijelite
U sklopu akcije kojom se dubrovačke civilne udruge bore protiv izgradnje golf terena na Srđu, objavljena je publikacija nazvana 'Srđ je naš!'. Na 24 stranice upozorava se na sve probleme koje bi, prema mišljenju udruga i dubrovačkih arhitekata, izgradnja golf terena na brdu iznad Dubrovnika mogla donijeti.
Najatraktivniji dio publikacije se nalazi na njenim središnjim stranicama, a riječ je o 'edukativnoj igri za sve uzraste' napravljenoj po uzoru na svjetski poznati Monopoly.
'Cilj igre je izgraditi mega apartmansko naselje od 268 vila i 1.600 apartmana ukupne izgrađene površine od 342 tisuće četvornih metara što predstavlja ekvivalent za 5.700 stanova po 60 metara četvornih uz pomoć jednog terena za golf, mita i korupcije. Igra sretnom dobitniku prenamjenom poljoprivrednog i šumskog zemljišta u građevinsko pod krinkom golfa donosi milijardu eura čiste dobiti', stoji u objašnjenju ove igre.
Na poljima igre 'Srđ je naš!' umjesto uobičajenih imena ulica iz 'Monopoly'-a, prozivaju se razni akteri i situacije povezani s planiranom izgradnjom golf terena na Srđu. Prozvani su tako bivši premijer Ivo Sanader, bivša ministrica Marina Matulović-Dropulić, dubrovački gradonačelnici Dubravka Šuica i Andro Vlahušić, PR agencije, dio medija, banke, investitori i drugi.
Spominje se i kako 'infrastrukturom časti Grad Dubrovnik', kako 'studiju utjecaja na okoliš plaća investitor', a pored riječi 'referendum' stoji samo – upitnik.
Dubrovačke građanske udruge te društva arhitekata na ovaj način se nastavljaju boriti protiv izgradnje golf terena koju Gradsko vijeće još nije odobrilo. Ranije je skupina dubrovačkih glazbenika snimila pjesmu i spot pod nazivom cijele akcije.