Nekoliko trenutaka nakon što je iskočio iz aviona iznad Francuske padobranaca Nicholasa Galyja "pokupilo" je lijevo krilo zrakoplova, rečeno je na suđenju u toj zemlji. U sudaru je 40-godišnjem aeronautičkom inženjeru i veteranu u padobranstvu odrubljena glava.
Jezivi incident iz srpnja 2018. središte je suđenja za ubojstvo Alainu C., pilotu jednomotornog zrakoplova koji je padobrancu oduzeo život. Optuženik i zaposlenik lokalne škole padobranstva mogao bi se suočiti s 12-mjesečnom uvjetnom zatvorskom kaznom koju su preporučili tužitelji, kako prenosi Insider.
Nakon što je ostavio svoje putnike, Alain C. počeo se brzo spuštati pri čemu su dva letača wingsuita izvršila svoje slobodne padove i počela kliziti u odijelima. Tada je zrakoplov sustigao Galyja i udario ga. On je ostao na mjestu mrtav, a njegov se padobran za hitne slučajeve otvorio i nastavio nositi beživotno tijelo.
Pročitajte i ovo
Sve zbog jednog slova
Audijem po svijetu: Krenuli iz Barija, završili u Sydneyju
Alain C. rekao je istražiteljima da je izgubio iz vida Galyja i njegovog kolegu nakon što su skočili i istaknuo da je to normalno i da je skrenuo svoj avion dalje od mjesta gdje je pretpostavljao da će biti njihove klizne staze. Riječ je naime o posebnom stilu skakanja u kojem odijelo skakača ima krila s kojima skakač neko vrijeme leti prije negoli otvori padobran.
Problem je što pilot i padobranci nisu međusobno razgovarali o planiranim putanjama. Alain je rekao da je očekivao da će Galy biti sjevernije te da nije slijedio očekivani kurs.
"U usporedbi s padobranima koji su u slobodnom padu, kompliciranije je s wingsuiterima koji lete u ravnijoj liniji. Ne spuštaju se puno i mogu biti u sukobu sa zrakoplovom."
Pročitajte i ovo
Prvi put od ruske invazije
VIDEO Zelenski stigao u posjet Kanadi, traži dodatnu podršku u ratu protiv Rusije
Tužitelji se ne slažu s njim i tvrde da se Galy pridržavao odgovarajuće procedure. "Žrtva je bila jedina koja je poštovala pravila bez nemara", rekla je tužiteljica Jeanne Regagnon za The Times.
"Mislim da je moj put leta imao smisla. Ovo je bila tragedija mog života, ali ja nisam kriv", branio se Alain C. Međutim, ono što bi mu moglo zakomplicirati slučaj je činjenica da on uopće u tom trenutku nije imao dozvolu koja bi mu dozvolila da avionom upravlja sam.