Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Splitu, bez obzira na to što je rujan, ima i domaćih i inozemnih gostiju.


Hoteli su gotovo potpuno popunjeni za rujan, a najviše online rezervacijama. Turistička zajednica je prezadovoljna jer gosti ostaju duže u gradu. Split nije više tranzitni grad, već je s pravom postao grad u kojem se gosti sve više zadržavaju.

Vezani članci Nikolina Brnjac Ministrica Brnjac o planovima za nadolazeću turističku sezonu: ''Imali smo dobra iskustva, svakako bi mogla biti bolja od prethodne'' Splitska riva - 2 Hrvatska se priprema za turističku sezonu: Hoće li novi projekt ''Safe stay in Croatia'' uspjeti privući goste?

Imaju i što raditi, primjerice ovaj vikend sve je u znaku cvijeća, ali uz sajam koji se održava na više lokacija. Split je ove godine i domaćin europskog natjecanja mladih florista što je uz lijepo i sunčano vrijeme definitivno zadržalo domaće i strane goste. 'Vrijeme je odlično, to je najvažnije. Mi smo na odmoru pa je super', kazala je turistica iz Poljske.

Oni koji nisu na plaži uživaju u kulturnim znamenitostima grada i fotografiraju. 'Jedrimo hrvatskom obalom. Apsolutno je očaravajuće. Sad mi je jasno zašto je toliko ljudi ovdje', kazao je turist iz Londona.

Ni ne čudi stoga što su hoteli gotovo popunjeni i u rujnu. 'Goste imamo iz cijeloga svijeta, sa svih kontinenata. Gotovo 45 posto naših gostiju nije iz Europe, već ih je puno iz Azije, Amerike, Južnoafričke republike, Australije i Novog Zelanda', kazao je voditelj hotela Josip Čulić.

Svi oni vrijeme najviše krate u sobama za masaže. 'Gosti u našim opuštajućim sobama pune baterije, opuštaju se i koriste tretmane masaže', kazala je djelatnica Martina Čale.

>>
Sezona završava, no interes turista za dragulje Jadrana ne jenjava

Događaja u gradu ne manjka. Split je u znaku cvijeća i europskog prvenstva mladih cvjećara. 'Imaju zaista savršene uvjete i mogu pokazati svu svoju kreativnost, sve svoje ideje i ovdje je rezultat prekrasan',, kazao je Dragutin Ranogajec iz Hrvatske obrtničke komore.

Turistička je zajednica prezadovoljna. Split je opravdao naziv prvak turizma. 'Očekujemo jako dobre rezultate i za rujan i vidi se da se ipak trud isplatio. Znači, ovo osmišljavanje brojnih novih turističkih proizvoda i brojnih manifestacija urodilo je plodom', kazala je Alijana Vukšić iz turističke zajednice grada Splita.

Gosti su očito prepoznali da su se domaćini potrudili s manifestacijama, s raznim događajima - sve je to zadržalo turiste, a njih doslovno ima iz svih krajeva svijeta. Naravno, svemu tome pridonijelo je i odlično sunčano vrijeme pa mnogi šetaju gradom, razgledavaju, fotografiraju se i uživaju na plažama.

Nadležni već razmišljaju kako produžiti sezonu i što ponuditi gostima. Ideja ima dosta - od city break aranžmana do povezivanja Splita s okolicom kako bi turistima mogli ponuditi jednodnevne izlete.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook