Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Od 1. siječnja 2014. prijave na mirovinsko osiguranje se podnose na novi način.


Od 1.siječnja 2014. za poslodavce i druge obveznike podnošenja prijave na mirovinsko osiguranje, uvode se dvije bitne novine: rok za podnošenje prijava/odjava na mirovinsko osiguranje je 24 sata, i obveznici s više od 3 osiguranika dužni su prijave podnositi elektroničkim putem (e-prijave).

Naime, 1. siječnja 2014. na snagu stupa novi Zakon o mirovinskom osiguranju, kojim je propisana obveza podnošenja prijava i odjava na mirovinsko osiguranju u roku 24 sata.

Također, u skladu s novim Zakonom na snagu stupa i novi Pravilnik o vođenju matične evidencije Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, kojim je propisano da su obveznici s više od 3 osiguranika, dužni prijave podnositi elektroničkim putem (www.mirovinsko.hr, Elektroničko poslovanje - e-prijave), uz prijelazni rok od tri mjeseca od dana stupanja na snagu Pravilnika.

Vezani članci Branitelji prijavili Pupovca (Foto: Dnevnik.hr) Petrinjski branitelji prijavili Pupovca DORH-u: "Uvrijedio je Hrvatsku, branitelje i Katoličku crkvu, neka plati 3 milijuna kuna" Slika nije dostupna Mrsić: 'Ako postoji jedan radnik na crno, zatvorit ćemo poslovni prostor'

Vlada: Od Nove godine nova pravila za povlaštene mirovine

U prijelaznom periodu prijave će se moći predavati i u papirnatom obliku na šalterima Zavoda, uz rok predaje prijava od 24 sata, koji se bez iznimke primjenjuje od 1. siječnja 2014.

E-prijave su web aplikacija koja korisnicima omogućava prijave/odjave na mirovinsko osiguranje, prijave o promjeni statusa tijekom osiguranja, prijave o početku/prestanku poslovanja obveznika doprinosa kao i promjenama podataka obveznika doprinosa.

Sustav e-prijava postoji od 2006., a od 1. siječnja 2014. zamjenjuje ga novi, moderniji sustav u skladu s novim propisima. Postojeći korisnici sustava e-prijava prenose se u novi sustav, te nije potrebna nova registracija. Novi korisnici popunjavanjem Pristupnog lista mogu otvoriti korisnički račun, te ga ovjerenog, zajedno s potrebnom dokumentacijom, predati na šalter najbliže područne službe/ureda Zavoda.

Korisnici koji posjeduju poslovni FINA certifikat koji sadrži OIB (izdan nakon 11. ožujka 2013.), a ujedno su i ovlaštene osobe za zastupanje obveznika doprinosa, Pristupni list mogu potpisati i predati elektroničkim putem, bez potrebe odlaska na šalter.

Dodatne informacije dostupne su i svakim radnim danom od 8:00 do 16:00 sati na INFO telefonima Zavoda 0800 – 45 95 (besplatni), 01/ 45 95 011, kao i na web stranici Zavoda - www.mirovinsko.hr. (Agencija VLM)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook