Njemačka nacionalna televizijska kuća u svom je programu objavila priču o sumnjivoj promjeni korita Save radi povećanja njene plovnosti. Zaključuju da za milijunskim poslom nema potrebe te da netko samo želi masno zaraditi na kubicima riječne zemlje.
Pročitajte i ovo
"Ide sve nagore"
Vodeći stručnjak za javnu nabavu: "Žalbeni postupak poskupio je 100 puta i nitko ne nadgleda natječaje"
VIŠE SREĆE OVAJ PUT
Nakon što su im uhitili gradonačelnika, ovaj najmlađi hrvatski grad sutra bira novog
Mutna Sava krije mutne poslove, tvrdi njemačka televizija. 80 milijuna eura vrijedan projekt plovne Save štetan je i za porezne obveznike i za prirodu potvrdio je ARD-u i ekoaktivist Tibor Mikuška. 'To je put prelijevanja novca poreznih obveznika u privatne džepove', kaže Mikuška.
>> Hrvatske vode: Dunav za sada bez onečišćenja iz Mađarske
'Nijemci prozivaju Hrvatske vode koje su već pod istragama zbog korupcije. Njihov direktor Danko Biondić u telefonskom nam je razgovoru rekao da je njegova izjava o žurbi na ovom projektu, da bi se zaobišle stroge regulative EU, izvućena iz konteksta. Priču o promjenama korita Drave radi zabranjenog iskapanja šljunka, početkom godine objavilo je i Provjereno Nove TV', rekao je Tibor Mikuška.
'Imamo zadatak štititi nekakvu postojeću infrastrukturu', rekao je Ladislav Grđan iz Hrvatskih voda. Biolog Ivan Darko Grlica vjeruje da Hrvatske vode naprave nešto smišljeno da bi imali i sutra posla.
'Nositelj projekta plovne Save je Ministarstvo prometa. Za radove koji bi trebali početi 2013. već je pribavljena lokacijska dozvola koja se, kažu, temelji, na studiji zaštite okoliša i važečim zakonima koji su usklađeni s Unijom. Projekt se polovično financira iz pretpristupnih fondova, a Park prirode Lonjsko polje, kažu, nije ugrožen', tvrdi Ivan Cerovec iz Hrvatskih voda.
'Povezane su tri države aktivno u projektu, on je u dunavskoj strategiji i znači prati ga na neki način i taj srednji i sjeverni dio europe, u dunavskoj je komisiji tako da ja ne vidim mogućnost korupcije', dodaje Janko Brnardić, dravni tajnik za unutarnju plovidbu u Ministarstvu prometa.
Nijemci svoju priču završavaju da bi korumpiranost vodnog gospodarstva u Hrvatskoj razbistriti mogao jedino pritisak iz Bruxelesa.