Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

U Istri nova tragična smrt na dva kotača. Stručnjaci kažu vožnja motociklom je 20 puta ili dvije tisuće posto opasnija nego vožnja u automobilu. Europska unija stoga uvodi ograničenja kojih će se morati pridržavati i Hrvatska. Cilj je povećati sigurnost.


Tridesetogodišnji motociklist iz Labina jutros je na mjestu poginuo. Prebrzo je vozio, zaletio se u suprotnu traku i naletio na automobil. Motociklista u prometu je jedan posto, a u broju poginulih čak 20 posto. Iako je stradalih na hrvatskim cestama manje, broj mrtvih motociklista, nažalost, ne smanjuje se.

Vezani članci Kaciga glavu čuva Za dlaku izbjegli smrt, a sve zahvaljujući tome što su nosili kacige! Fail ''Majmune, tko ti je dao vozačku?!'' Takvu bahatost u prometu treba najoštrije kazniti

Ove godine do današnjeg dana poginulo ih je 49, a 561 teško je ozlijeđen. Osjetljivi su i na najmanji dodir u vožnji, a umiru i zbog malo šljunka i skliske ceste. Ali najviše zbog brzine, pa europski zakonodavci namjeravaju zabraniti motore iznad 100 konja. 'Treba stimulirati kupnju skutera, maksi skutera koji su prilagođeniji umjerenijoj vožnji.

>> Kod Labina smrtno stradao motociklist

U svakom slučaju mi ne smijemo više zatvarati oči pred ovim velikim problemima. Policija ih ne može stići i kazniti za divljanje', rekao je Željko Marušić, prometni analitičar. Oni s motorima od 200 konja, teško će se pridržavati ograničenja, kad prva brzina vuče preko 150, a krajnja 300 kilometara na sat.