Prije nego uskočite u ozbiljan svijet zaposlenih, postoji nekoliko stvari koje biste trebali izbjegavati.


Ovo je popis osam najčešćih pogrešaka koje rade mladi zaposlenici, a donosi portal MojPosao.net :

1) Boje se izreći svoje mišljenje

Vezani članci Popis stanovništva - Ilustracija - 3 Hoće li popis stanovništva napokon otkriti koliko je ljudi iselilo? "Hrvatska trenutno ima više građana iznad 65 nego do 16 godina“ Umorna na poslu (Ilustracija: Getty) Zabrinjavajući trend u porastu: Ljudi s posla jednostavno ''nestanu bez traga'' ili lažiraju svoju smrt

Bilo da se radi o povećanju plaće, slobodnom vremenu ili samo želite reći svoje mišljenje, važno se zauzeti za svoje stavove u uredu. Kolege će više biti impresionirani vašim samopouzdanjem i snažnim stavom, nego nesigurnim povlačenjem u sebe. Morate znati koliko vrijedite.

2) Ne znaju granicu na uredskim zabavama

Bez obzira koliko su kolege u vašem uredu ležerne, nemojte misliti da možete pretjerati s pićem i neprimjerenim ponašanjem na službenim večerama ili proslavama poslodavca. Poželjno je opustiti se i upoznati kolege i izvan ureda, ali vodite računa da vam ponašanje bude u skladu sa situacijom u kojoj se nalazite. Nemojte si dopustiti da se jutro nakon zabave kajete zbog nečega što ste učinili ili rekli.

3) Ljenčare na poslu

Možda mislite da nitko ne vodi računa o tome što vi radite cijeli dan, ali ako kao i većina mladih na početku karijere sjedite za računalom na mjestu gdje svi prolaze, nemojte biti sigurni u to. Važno je da ograničite vrijeme koje provodite na društvenim mrežama, pregledavate osobne e-mailove ili stranice koje nisu povezane s vašim poslom. Iako vam se čini da vam je šef opušten, neće cijeniti zaposlenika za kojeg mu se čini da mu je važnija promjena statusa prijatelja na Facebooku nego pravi posao.

4) Odijevaju se neprimjereno

Važno je i kako se prezentirate kao mlada osoba, koja je tek ušla na tržište rada. Ako se odijevate previše provokativno ili previše ležerno, mogli biste poslati krivu poruku kolegama. Ako želite da vas shvate ozbiljno, odijevajte se u skladu s mjestom na kojem radite.
 

5) Ne druže se s kolegama

Naravno da je važno da ste marljiv i odan zaposlenik, ali za vas je također važno uspostaviti profesionalne veze, koje bi vas u budućnosti mogle dovesti do sljedećeg posla ili napredovanja. Mnogi mladi zaposlenici se ustručavaju i ne žele imati agresivan pristup pri upoznavanju s drugim kolegama, ali to je nezaobilazan dio poslovnog svijeta. Dobar način je da pitate svoje nadređene kome se možete obratiti, ako su vam potrebni savjeti za vašu karijeru.

6) Tračaju u uredu

Dok je umrežavanje važno za vašu karijeru, tračanje nije. Suosjećati s kolegama dok ogovaraju druge dobar je način da se povežete, ali opasna navika koja može uzrokovati neslaganje s drugim kolegama u vašoj organizaciji. Ako vam drugi kolege dođu s tračevima i prigovorima, ostanite neutralni i ne uključujte se u raspravu. U dugom roku, bolje je da ne stvarate neprijatelje na poslu.
 

7) Kasne na posao

Važno je doći na vrijeme, jer ako redovito kasnite na posao, ostavljate dojam da ste nepouzdani. Ljudi primjećuju tko ostaje duže, tko dolazi ranije ili tko neprestano kasni na posao i tako stvaraju mišljenje o drugima. Vaš profesionalni ugled je važan kako biste napredovali.

8) Misle da su uvijek u pravu

Česti problem s mladim zaposlenicima je da se ponašaju previše samouvjereno. Ponekad je teško kada tek diplomirate i na 'vrhu' ste obrazovne piramide, vratiti se ponovno u status 'brucoša'. Kada izađete s fakulteta, važno je da budete ponizni i znate koje je vaše mjesto u kompaniji.

>>Kada vam kažu da nemate dovoljno iskustva, recite im ovo!

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Još brže do svakodnevnih vijesti prilagođenih tebi. PREUZMI novu Još lakše do najnovijih vijesti o poznatima. Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju