Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Teško će se netko obogatiti štedeći na režijama, ali to je barem način za popunjavanje kućnog proračuna.


Za hrvatske potrošače od prošle je godine posve nova situacija mogućnost izbora dobavljača struje. Na tržištu su 4 tvrtke, a čak 2 milijuna potrošača još uvijek plaćaju najskuplji model.

Vezani članci Slika nije dostupna HEP dobio konkurenciju iz Slovenije, pogledajte koliko možete uštedjeti! Slika nije dostupna Nove cijene HEP-ovog konkurenta znat će se za deset dana!

Do prošle godine građani nisu brinuli od koga će i po kojoj cijeni kupiti električnu energiju jer nije bilo izbora. Od prosinca čak 4 tvrtke nadmeću se kako bi pridobile kućanstva. 'Cijena za kućanstva je od početka 10 posto jeftinija od univerzalne usluge koju 90 posto kućanstava trenutno plaća. Druga pogodnost je da svi koji potpišu s nama ugovor do 31.ožujka imaju prvi mjesec besplatno i kod nas nema ugovorne obveze', kazao je Predrag Šeatović, direktor GEN-I Zagreb.

Ako nisu za nekog od opskrbljivača vezani ugovorom na duže razdoblje, građani mogu u bilo kojem trenutku promijeniti tvrtku od koje kupuju struju. 'Najjeftinija cijena električne energije u smislu kilovat sati jedinično ostvaruje se u RWE energiji. Najlakši prelazak, a to znači da naši akviziteri dolaze direktno vama na vrata - S dva potpisa vi rješavate sve u roku od pet minuta', kazao je Zoran Miliša, direktor RWE-a.

Od danas zbog 'zelene naknade' SKUPLJA struja

Prva konkurencija na tržište je stigla prošlo ljeto. Od tada je drugim opskrbljivačima prešlo tek pedesetak tisuća kućanstava. 'Dugoročno, mi smo najkonkurentniji na ovom tržištu. Sva proizvodnja je u rukama HEP-a i teško da konkurenti, koji su mahom preprodavači, mogu dugo zadržat trend tako niske cijene kakvu trenutno imaju', kazao je Tomislav Šerić, predsjednik uprave HEP-a.

Potrošačima je ovo nova situacija kojoj se valja prilagoditi jer prvi put imaju mogućnost sami birati kako će im izgledati računi za struju. 'Osim toga što su cijene manje za pet posto u odnosu na univerzalnog opskrbljivača, mi također ne naplaćujemo fiksnu naknadu za opskrbu, a, također, nudimo izdašan bonus dobrodošlice. Mi ne tražimo ugovornu obvezu', kazao je Boris Miloš, direktor razvoja novih poslovanja Hrvatskog telekoma.

S dolaskom konkurencije potrošači u svakom slučaju profitiraju jer su cijene sigurno manje nego kada na tržitšu nije bilo izbora.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook