Mlada Puljanka je proširila teritorij, a samim time i tržište poslovanja. Nakon 'Osvoji Jadran' nastala je igra 'Osvoji Mediteran'.


Nakon uspješnog i 100 posto hrvatskog proizvoda "Osvoji Jadran" mlada je Puljanka osmislila igru "Osvoji Mediteran". Širenjem teritorija na karti, proširila je tržište svog poslovanja. Mediteran na dlanu, nova mjesta, detalji, avanture. Od potrage za blagom ili najvećom olupinom do najplićeg mora na svijetu ili ljekovitog blata.

Mlada Puljanka kreirala 'hrvatski monopoly'

Drvenom jedrilicom prolazi se kroz 25 atraktivnih zemalja, nekoliko nacionalnih i parkova prirode, mora, znamenitosti. Uče i odrasli. Može biti samo igra, suvenir ili poslovni poklon. Svakako je iskaznica s kojom i Hrvatska putuje u svijet.

Nakon vrlo uspješnog prvog izdanja dosad prevedenog na tri svjetska jezika, Sanja se nije dvoumila. Osvoji Jadran trebao je svoj nastavak. "Cilj je u biti s ovim proizvodom zaista odmah u startu osvojiti svijet. Napravljen je na hrvatskom i engleskom jeziku", kaže Sanja Valečupić.

U potpunosti je proizveden u Hrvatskoj. Interesa za njega ne nedostaje. "Ovaj proizvod je zanimljiv i Španjolskoj i Grčkoj i Francuskoj i svim ostalim zemljama koje su tu istaknute, čak i Rusija", priča Sanja.

Baš kao i prethodna, ova će se igra uz podršku grada i TZ naći kao sredstvo učenja i u osnovnim školama.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook