Nakon uspješnog i 100 posto hrvatskog proizvoda "Osvoji Jadran" mlada je Puljanka osmislila igru "Osvoji Mediteran". Širenjem teritorija na karti, proširila je tržište svog poslovanja. Mediteran na dlanu, nova mjesta, detalji, avanture. Od potrage za blagom ili najvećom olupinom do najplićeg mora na svijetu ili ljekovitog blata.
Mlada Puljanka kreirala 'hrvatski monopoly'
Drvenom jedrilicom prolazi se kroz 25 atraktivnih zemalja, nekoliko nacionalnih i parkova prirode, mora, znamenitosti. Uče i odrasli. Može biti samo igra, suvenir ili poslovni poklon. Svakako je iskaznica s kojom i Hrvatska putuje u svijet.
Nakon vrlo uspješnog prvog izdanja dosad prevedenog na tri svjetska jezika, Sanja se nije dvoumila. Osvoji Jadran trebao je svoj nastavak. "Cilj je u biti s ovim proizvodom zaista odmah u startu osvojiti svijet. Napravljen je na hrvatskom i engleskom jeziku", kaže Sanja Valečupić.
U potpunosti je proizveden u Hrvatskoj. Interesa za njega ne nedostaje. "Ovaj proizvod je zanimljiv i Španjolskoj i Grčkoj i Francuskoj i svim ostalim zemljama koje su tu istaknute, čak i Rusija", priča Sanja.
Baš kao i prethodna, ova će se igra uz podršku grada i TZ naći kao sredstvo učenja i u osnovnim školama.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook
-
Donosi Provjereno
Na adresu stigla iskaznica za dijete koja je šokirala roditelje: "Mene je toliko zgrozilo. S kojim pravom?"
-
Veliki problem
Slovenci uputili neobičan zahtjev zbog brojnih turista koji će ići prema Hrvatskoj: "To su zatražili prvi put"
-
Iz minute u minutu
Domovinski pokret slikao se ispod velikog križa i oglasio o SDSS-u, a Grbin poručio da Plenković treba psihijatra