Malin Holmberg na ovoj dužnosti zamijenit će Jeffa Doddsa koji će preuzeti novu funkciju u Ujedinjenom Kraljevstvu u tvrtki TalkTalk. Malin će i dalje obnašati dužnost predsjednice Uprave Tele2 Hrvatska do 1. travnja, te će nastaviti nadzirati poslovne aktivnosti Tele2 Hrvatska.
Pročitajte i ovo
i struka zbunjena
Misteriozna kugla izvučena iz riječnog kanala, radi se o neobičnom stvorenju: "Munjevito se širi!"
Imali su pomoć
Uhićen srpski par koji je oteo prijevremeno rođenu bebu: Poznato i što je bilo s djetetom
Malin se pridružila Tele2 timu 2009. godine, a prije je radila za Vodafone Group. Prije nego je preuzela poziciju predsjednice Uprave Tele2 Hrvatske, vršila je dužnost direktorice proizvoda grupe unutar Tele2 grupe. U ljeto 2015. godine, Malin je preuzela poziciju izvršne potpredsjednice tržišta Srednje Europe za baltičke zemlje i Austriju, uz postojeće pozicije predsjednice Uprave Tele2 Hrvatska te člana rukovodećeg tima Tele2 AB.
Viktor Pavlinić, član Uprave i glavni financijski direktor od 1. veljače će obnašati i dužnost glavnog operativnog direktora Tele2 Hrvatska. Viktor Pavlinić je u Tele2 došao 2008. godine, a prije preuzimanja pozicije glavnog financijskog direktora bio je voditelj odjela kontrolinga.
Komentirajući imenovanje, predsjednica i glavna izvršna direktorica Tele2 AB, Allison Kirkby je izjavila: 'Malin se dokazala kao inspirativni vođa unutar Tele2 grupe i uvjerena sam da posjeduje potrebno iskustvo i kvalitete menadžera neophodno za novi iskorak u poslovanju Tele2 Nizozemske. Iskustvo koje je Malin stekla kao predsjednica Uprave Tele2 Hrvatska i kao član rukovodećeg tima Tele2 AB dobro su je pripremile za nove izazove unutar Tele2 grupe'.
U razdoblju u kojem je Malin uspješno razvila poslovanje tvrtke u Hrvatskoj, Tele2 je unaprijedio mrežu i osigurao pokrivenost 97 posto populacije 3G podatkovnim uslugom na najmodernijoj 3G mreži u Hrvatskoj. Također, unaprijeđeno je zadovoljstvo korisnika za 10 postotnih bodova što dovodi Tele2 među najuspješnije tvrtke u svijetu u području odnosa s korisnicima te je pokrenut Reach for Change, inovativni program socijalnog poduzetništva usmjeren na pomoć djeci u Hrvatskoj. Nadalje, Tele2 je tijekom dvije godine udvostručio profitabilnost koja je omogućila nove investicije te je povećao tržišni udio za oko četiri postotna boda.