Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Novi ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić, od 2009. godine je krapinsko-zagorski župan.


Magistar ekonomije za koji dan bi trebao i doktorirati, usavršavao se u SAD-u, Slovačkoj i Bugarskoj u područjima lobiranja u EU, poduzetništvu i marketingu.

Vezani članci Popisivanje putnika na Kikovici Bijeg nakon potresa izazvao strah od širenja koronavirusa: ''Počela je borba za život'' Zlatko Komadina (Foto: Goran Kovacic/PIXSELL) Komadina o kandidaturi za predsjednika države: ''Hvala na nominaciji''

>> Ministar Komadina podnio ostavku! Milanović: Nije Žuta Lokva, nego zdravlje

"Ide u najgore u najgore ministarstvo i meni je kao majci teško, jer ja sam ostala sama. Otac mu je umro prije 9 godina, sad se sve to poklapa s godišnjicom, tako da mi je to još teže", rekla nam je Antonija Hajdaš, majka novog ministra prometa Dončića.

Podsjetimo, Zlatko Komadina podnio je ostavku na mjesto ministra pomorstva, prometa i infrastrukture. Ovo je prva ostavka u Vladi Zorana Milanovića.

Komadina otišao zbog bolesti

"Nažalost, zdravlje je zdravlje. Želim naglasiti da među nama nije bilo nikakvih nesuglasica. Bilo je špekulacija, to je normalno u politici. Međutim, zdravlje je jedini razlog zbog kojeg je on dao ostavku. Ni Žuta Lokva, ni bilo što drugo", rekao je premijer Zoran Milanović na konferenciji za medije.

Osim bolesti zbog koje je gotovo mjesec dana bio odsutan, čini se da su u Vladi nezadovoljni načinom na koji je preuzeo Ministarstvo i kako ga vodi. Ministar Komadina pamti se po prvim izjavama da je iznenađen stanjem u Ministarstvu, pa izjavama kako treba dati 5.000 otkaza u HŽ-u. Dva dana kasnije je pak sve demantirao tvrdeći kako postoji 5.000 ljudi koji rade u tvrtkama koje treba restrukturirati.

Posljednji je slučaj imenovanja u HAC-u, tamo su postavljeni direktori bez jasnih kriterija, a predsjednik uprave HAC-a je čak i brata unaprijedio na bolju funkciju. Ministar je tražio izvješće, a potom poništio sva imenovanja. No pravi problem, čini se, njegova je neodlučnost. Vodi veliko Ministarstvo koje bi trebalo biti stup velikih infrastrukturnih projekata. Prvo željeznice, čiju bi modernizaciju osobno politički koordinirao premijer Milanović. Tu je kaos u cestogradnji, problem s teleoperaterima, i tako dalje.