U Hrvatskim cestama kažu da izvođač nastoji pojačanim kapacitetima umanjiti do sada evidentirano kašnjenje.

Galerija


Epidemija koronavirusa pomutila je račune i na gradnji Pelješkog mosta. Ponešto ga je usporila, ali ne i zaustavila. Na najvećem hrvatskom gradilištu se radi punom parom, sve kako bi se nadoknadilo kašnjenje. 

Vezani članci Animacija koja prikazuje kako će izgledati pristupne ceste Pelješkog mosta - 2 A što je s pristupnim cestama? Grade se tuneli, vijadukti, mostovi... Pogledajte animaciju koja prikazuje kako će se stizati do Pelješkog mosta Pelješki most Svađaju se tko je prvi došao na ideju gradnje Pelješkog mosta: "Služe se izmišljotinama..."

Potvrđuju nam to i u Hrvatskim cestama.  

"Zbog prekida rada u proizvodnim pogonima u Kini, a koji je bio uvjetovan epidemijom Covid-19, te nemogućnošću odlaska nadzorne službe u te pogone, a što je u ovom trenutku riješeno, postoji određeno kašnjenje u sklopu projekta. Nastavno na isto, izvođač je angažirao dodatne kapacitete u cilju ubrzanja proizvodnje i isporuke konstrukcije, tako da se u naredna 2 mjeseca očekuje dolazak dva broda sa elementima", kažu nam u HC-u.

Radovi na Pelješkom mostu - 2
Radovi na Pelješkom mostu - 5 Foto: Hrvatske ceste

Jedan brod već je na putu i u luku Ploče trebao bi uploviti  8. listopada. Na drugom je počeo ukrcaj i taj bi na gradilištu trebao biti početkom studenog. 

"Izvođač nastoji pojačanim kapacitetima umanjiti do sada evidentirano kašnjenje", kažu u Hrvatskim cestama.  

No dodaju kako je, zbog epidemije, teško govoriti o rokovima i eventualnom kašnjenju te hoće li ona i dalje utjecati na gradnju.

Radovi na Pelješkom mostu - 2
Radovi na Pelješkom mostu - 6 Foto: Hrvatske ceste

"Sama projekcija projekta u planiranim stavkama nije u kašnjenju, budući da je ista bila šest mjeseci duža od ugovorene realizacije, iz razloga jer su kineski Izvođači radova ponudili na javnom nadmetanju šest mjeseci kraći rok izgradnje", navode u HC-u. 

Inače radovi na mostu izvode se u tri faze. Prva je montaža, odnosno zavarivanje segmenata rasponske konstrukcije na pelješkoj i kopnenoj strani, konkretno od upornjaka prema prvim kopnenim stupovima. Radi se i na montaži i betoniranju baznih segmenata rasponske konstrukcije na dva stupna mjesta u moru ibetoniranje segmenata pilona na dva stupna mjesta.