Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Radi se punom parom

Dnevnik Nove TV proveo treću smjenu s radnicima na Pelješkom mostu: Do konačnog spajanja ostala još samo 54 metra - ''Na gradilištima sam od '79., ali ovo još nisam vidio''

Aktualno Galerija Treća smjena na Pelješkom mostu - 1 Treća smjena na Pelješkom mostu - 1 Foto: DNEVNIK.hr Treća smjena na Pelješkom mostu - 2 Treća smjena na Pelješkom mostu - 2 Foto: DNEVNIK.hr Treća smjena na Pelješkom mostu - 3 Treća smjena na Pelješkom mostu - 3 Foto: DNEVNIK.hr Ivica Granić, predstavnik CRBC-a Ivica Granić, predstavnik CRBC-a Foto: DNEVNIK.hr +0 Ivica Granić, predstavnik CRBC-a, i Mario Jurič Galerija 1/5 >>
Još samo 54 metra ostala su do konačnog spajanja konstrukcije Pelješkog mosta. Iako vladaju vrućine, to ne znači da se ne radi punom parom i danju i noću. Treću smjenu s radnicima provela je ekipa Dnevnika Nove TV.

Sitno se broji do spajanja obala Komarne i Brijesta. Pelješki most izgleda kao da je gotov.

''Radi se non stop. Cijelu zimu sam na moru, oni rade i noću i danju. Ljudi ne prestaju. Ja mislim da nitko ovo nije napravio nego oni'', kaže Milan Pezo iz Kleka.

Kad padne noć, nastupa treća kineska smjena. U 22 sata i 26 minuta na gradilištu Pelješkog mosta vladaju gužva i prašina. Kineskim radnicima ovo je idealno vrijeme za rad.

''Naši radnici rade na antikorozivnoj zaštiti. Možete vidjeti da most ima još tri segmenta za postavljanje. Nakon te ugradnje ovaj most će biti spojen'', kaže stručnjak za zaštitu Wu Zhongjian.

''Ovo još nisam vidio''

Ima na Pelješkom mostu i Hrvata.

''Sve normalno, super se radi. Kinezi super rade, nema nikakvih problema. To nitko ne bi napravio kao oni. Na gradilištima sam od '79., ali ovo još nisam vidio'', otkriva Ivan iz kontrole zavarivanja.

A i oni su oduševljeni Hrvatskom. ''Radio sam u mnogim zemljama, posljednje u Kataru, ali ovo je najljepša zemlja koju sam vidio'', rekao nam je Zhongjian.

Na gradilištu mosta je oko 500 radnika, plus 120 inženjera i drugog osoblja. Osim na ljude, dnevna žega utječe i na čelik.

''Važno je ove radove obavljati noću zbog temperaturne stabilnosti. Čelik ima velik koeficijent tijekom temperaturnih promjena i stoga je noću pogodnije raditi montaže'', pojasnio je Davor Perić iz Hrvatskih cesta.

Pročitajte i ovo Pelješki most - 2 SPONA S KOPNOM Dnevnik Nove TV doznaje: Zadnji segment konstrukcije Pelješkog mosta spojit će se 28. srpnja

U ovom trenutku spojeno je 2350 metara mosta po kojima se može hodati. Ostala su još tri segmenta za spajanje, odnosno ukupno 54 metra konstrukcije. Očekuje se da bi će se radovi završiti krajem srpnja.

Ivica Granić, predstavnik CRBC-a, kazao je kako riječ o vrlo kompleksnom poslu. Otkrio je i da su kineski radnici prepoznali emociju Hrvata i važnost Pelješkog mosta. ''S velikim simpatijama sve osluškuju i prate medije. Zaista je to jedna ugodna atmosfera'', rekao je.

A radnike na Pelješkom mostu čeka još jedna neprospavana noć. Slijedi probno dizanje jednog od tri posljednja segmenta konstrukcije mosta.

Dnevnik Nove TV gledajte svakog dana od 19:15, a više o najvažnijim vijestima čitajte na portalu DNEVNIK.hr.

Propustili ste Dnevnik? Pogledajte ga besplatno na novatv.hr


 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene