U ovom slučaju ne radi se o jednoj lipi sniženja, već o jednoj cijeni u reklamnom katalogu i drugoj na policama trgovine - za isti proizvod, jaja.
Pročitajte i ovo
Nebu pod oblake
Parking postao luksuz: Nećete vjerovati za koliko se prodaju garaže u Zagrebu!
UPOZORENJE VOZAČIMA
Popularna hrvatska skijaška destinacija od 1. prosinca poskupljuje vinjetu
'Šaljem vam fotografiju gdje je prodavač oglasio i agresivno reklamairao svoj proizvod i dolaskom u trgovinu zatiče se nova cijena (napominjem da je akcija vrijedila) i tražim da mi proizvod naplate po oglašenoj cijeni jer to nije drugi proizvod - jasno se vidi da je identičan naziv artikla i veličina. Na to je trgovkinja, a potom i njezin šef, koji je vrlo brzo došao, ustvrđuju da je oglašeni artikal drugog dobavljača', požalio nam se čitatelj.
>> FOTO: Bahatost trgovačkih lanaca - drugi dio!
>> FOTO: Nevjerojatna bahatost trgovačkog lanca
'Napominjem da u katalogu nigdje, pa ni malim slovima, ni zvijezdicom nije označena napomena da se akcija odnosi samo na jednog dobavljača. Jasno pišu samo ime artikla i model (veličina) i na letku i na polici', dodao je čitatelj.
Ukoliko imate sličnih iskustava šaljite nam i dalje svoje fotografije na moj.report@novatv.hr ili na našu Facebook stranicu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.