Kako je opisala, razlog kašnjenja bio je problem s rampom koja se zaglavila, a trajekt je na kraju zbog svega okrenut. Na snimci koju je poslala jasno se vidi kako jedan od članova posade broda pokušava odblokirati rampu, ali bez uspjeha.
Pročitajte i ovo
Puno pitanja
Slijede li u Jadroliniji ostavke nakon kvara na trajektu Oliver? Iz Uprave šute, ali ministar traži očitovanje
Kraj agonije putnika
FOTO Trajekt Oliver uplovio u Velu Luku: Posada je uspjela sanirati kvar
No, današnje kašnjenje nije jedini problem Farosa, smatra putnica.
"Pompozno najavljivan, a niti je brži niti bolji od drugih, već gori. Nema lifta što znači da stari, bolesni, nemoćni, osobe s invaliditetom, majke s kolicima i svi koji imaju teški kufer imaju silne poteškoce doći do salona“, napominje čitateljica i dodaje kako je sporni trajekt otvorenog tipa u koji stane dosta automobila, ali oni za nemirnog mora praktički budu okupani visokim valovima.
"Trajekt je totalni promašaj", poručila je.
Jadrolinija: "Faros ima najviše ocjene"
Iz Jadrolinije su na upit DNEVNIK.hr-a potvrdili kako je trajekt zaista u polasku kasnio 32 minute te su zbog istog uputili ispriku putnicima. Ipak, zasad nisu odgovorili o razlogu kašnjenja niti potvrdili da se ono dogodilo zbog problema s rampom.
O pritužbama na funkcionalnost trajekta odgovaraju kako je Faros od iskusnih posada Jadrolinije ocijenjen s najvećim ocjenama te je u dosadašnjoj plovidbi dokazao iznimne sposobnosti.
Što se tiče pristupa salonu osoba s invaliditetom i teže pokretnim putnicima, poručuju da je brod opremljen pokretnim stepenicama, a posada osobno stoji na raspolaganju za pomoć i asistenciju osobama s invaliditetom.
Inače, trajekt Faros u Jadolinijinoj floti je od prošle godine.