Budući ministar prometa želi da se bolje poradi na Titovu brendu. Bili smo u Kumrovcu i provjerili je li zapostavljen na hrvatskoj turističkoj karti, dolaze li turisti samo zbog Tita i zašto su im potencijalni ulagači okretali leđa.
Pročitajte i ovo
Sezona u Hrvatskoj
Turizam bilježi pad interesa i niže prihode: "Nismo uspjeli popuniti sve kapacitete smještaja..."
Tipična hrvatska priča?
Lipanjske brojke u perjanici turizma - podbacile: Otkrivamo što se događa
Stara slava još živi. Zagorski sin Josip Broz Tito u rodnom Kumrovcu privlači znatiželjnike. Znaju to i najmlađi. Bolju zaradu kroz Titov brend, mogla bi donijeti i posljednja inicijativa. Zajednička turistička ponuda Istre i Zagorja.
"Takve dvije regije povezati može biti samo pozitivna stvar, a Broz je sam po sebi, jednostavno ga treba iskoristiti", ističe Dragutin Ulama, načelnik općine Ulama. U središtu starog sela ponuda je atraktivna, ali Maršal, priznaju, mami turiste.
Sadržaja bi bilo i više - da potencijalni ulagači godinama nisu odustajali od najvećih objekata s Titovim predznakom. Nekadašnja politička škola i Spomen-dom propadaju. Baš kao i pokušaji da im država nađe novog vlasnika. Prodajom barem jednog objekta - svi bi zadovoljno trljali ruke. Pretvoriti Kumrovec u turističku meku, čini se, neće biti tako lako. Više o toj ideji pogledajte u video prilogu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.