Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Josip Broz Tito i dalje je velika politička zvijezda u svijetu, a dvojica župana - istarski Ivan Jakovčić i krapinsko-zagorski Siniša Hajdaš Dončić smislili su kako na njemu još bolje zaraditi. Povezujući Brijune i Kumrovec.


Budući ministar prometa želi da se bolje poradi na Titovu brendu. Bili smo u Kumrovcu i provjerili je li zapostavljen na hrvatskoj turističkoj karti, dolaze li turisti samo zbog Tita i zašto su im potencijalni ulagači okretali leđa.

Stara slava još živi. Zagorski sin Josip Broz Tito u rodnom Kumrovcu privlači znatiželjnike. Znaju to i najmlađi. Bolju zaradu kroz Titov brend, mogla bi donijeti i posljednja inicijativa. Zajednička turistička ponuda Istre i Zagorja.

"Takve dvije regije povezati može biti samo pozitivna stvar, a Broz je sam po sebi, jednostavno ga treba iskoristiti", ističe Dragutin Ulama, načelnik općine Ulama. U središtu starog sela ponuda je atraktivna, ali Maršal, priznaju, mami turiste.

Sadržaja bi bilo i više - da potencijalni ulagači godinama nisu odustajali od najvećih objekata s Titovim predznakom. Nekadašnja politička škola i Spomen-dom propadaju. Baš kao i pokušaji da im država nađe novog vlasnika. Prodajom barem jednog objekta - svi bi zadovoljno trljali ruke.  Pretvoriti Kumrovec u turističku meku, čini se, neće biti tako lako. Više o toj ideji pogledajte u video prilogu.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.