Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

IKEA Hrvatska želi biti dostupna što većem broju ljudi.


IKEA Hrvatska u prvoj godini poslovanja ostvarila je promet od 535,9 milijuna kuna ili 70,5 milijuna eura, a od otvaranja 1. kolovoza prošle godine imala je 1,95 milijuna posjetitelja. Da oni osim namještaja vole i švedske specijalitete pokazuje i podatak da su sektor prodaje hrane i restoran - IKEA FOOD zaradili 27,8 milijuna kuna.

Direktor IKEA Hrvatska Stefan Vanoverbeke najavio je u utorak planove o pokretanju online prodaje do kraja 2016. godine kako bi njihovi proizvodi u Hrvatskoj bili dostupni što većem broju ljudi.

Vezani članci PR IKEA Hrvatska jamči radna mjesta svim svojim zaposlenicima, a 1,5 milijuna namijenjeno je za pomoć u zajednici Ikea (Foto:Frank Duenzl/DPA/PIXSELL) Pregače i maske za lice: IKEA proizvodi zaštitnu opremu za zdravstvene djelatnike

PRVI ĆE TO UČINITI Ikea će zaposlenike plaćati više od državnog minimalca

Prema iznesenim podacima, uz 67 posto posjetitelja iz Zagreba i Zagrebačke županije, po inspiraciju i u kupovinu u robnu kuću IKEA Zagreb najčešće dolaze posjetitelji iz Splitsko–dalmatinske, Osječko–baranjske te Primorsko–goranske i Varaždinske županije.
Iz inozemstva u IKEU dolazi 8 posto kupaca, od kojih najviše iz BiH, Slovenije i Srbije. Prosječni posjetitelj IKEA Hrvatske ima 39 godina, a dvije trećine njih su žene. Najprodavanija boja je bijela.

Iz IKEA Hrvatske najavljuju i da u prodaju 9. studenog kreće jednooko čudovište, plišanu igračku koju je osmislila 10-godišnja Karla Reljić iz Zagreba. Moći će se kupiti u robnim kućama švedskog lanca širom svijeta.
 

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook