Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Uvažili premijerkinu primjedbu

HTZ izbacuje sporni kadar stražnjice iz reklamnog spota

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Direktor marketinške agencije kaže da su uvažili primjedbu premijerke Kosor.

'Nakon reakcija dijela javnosti i Aktivistica Ženske mreže Hrvatske, Petre – mreže za prevenciju i eliminaciju trgovanja ženama i djecom, Autonomne ženske kuće Zagreb te Centra za ženske studije, kao i drugih udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova  autori televizijskog spota od 30 sekundi iz kampanje 'Recept za savršen odmor' Hrvatske turističke zajednice, marketinška agencija BBDO Zagreb, u narednom razdoblju promijeniti će kadar koji prikazuje žensko tijelo kako se sunča na plaži i zamijeniti ga drugim kadrom', stoji u priopćenju hrvatske turističke zajednice.

Pročitajte i ovo Ilustracija Promocija 300.000 eura za novi slogan hrvatskog turizma: Već je trebao biti tu, ali nekako je sve ''pomalo'' - zašto? Slika nije dostupna Podsjeća na rezoluciju UN-a o Kosovu Provokacija iz Srbije nije naišla na plodno tlo

'Nismo sagledali širi kontekst prikazivanja ženskog tijela'

'Poštujući dobronamjernu primjedbu predsjednice Vlade, gospođe Jadranke Kosor, kao i mišljenja i primjedbe upućene od strane udruga koje se bore za prava žena i ravnopravnost spolova, a koje podržavaju stavove predsjednice Vlade, ovim putem obavještavamo javnost da namjera autora televizijskog spota 'Recept za savršen odmor' niti u jednom trenutku nije bila na bilo koji način eksploatirati žensko tijelo i staviti ga u funkciju seksualnog objekta, ali prihvaćamo njihovo mišljenje da marketinška struka možda i nije dovoljno senzibilizirana za ove teme. Budući prilikom izrade spota nismo u potpunosti sagledali širi kontekst problema prikazivanja ženskog tijela u promidžbene svrhe iz čega proizlazi i osjetljivost za pitanja ravnopravnosti među spolovima, a što je potaklo predsjednicu Vlade na reagiranje, u novoj inačici spota prihvatit ćemo navedene primjedbe i reakcije te ovaj dio spota u tom kontekstu i doraditi' izjavio je Luka Duboković, direktor marketinške agencije BBDO Zagreb.

HTZ napominje da se promidžba hrvatskog turizma koju realizira Hrvatska turistička zajednica bez prestanka odvija kako na globalnim televizijama, tako i na televizijama na emitivnim tržištima, a od 6 novih spotova ne koristi se samo inačica spota iz kampanje 'Recept za savršen odmor' od 30 sekundi koja jedina i sadrži kadar žene kako se sunča na plaži. Izmjena spomenutog kadra u trajanju od 3 sekunde iz navedenog spota neće proizvesti nikakav dodatni financijski trošak za Hrvatsku turističku zajednicu budući postoji zamjenski materijal koji će se iskoristiti u ponovnoj montaži spota.

>> Mediteran se reklamira stražnjicama: Niti K od krajolika

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene