Najavom odlaska zagrebačke turističke agencije Kompas u stečaj nisu oštećeni samo zaposlenici te tvrtke, nego i korisnici njihovih usluga.
Riječ je o, prema nekim projekcijama, više od dvije tisuće građana koji su uplatili novac za različite aranžmane, najvećim dijelom skijanja, piše Slobodna Dalmacija.
Premda putovanje posredstvom Kompasa nikad neće vidjeti ili im je termin za odlazak već prošao, i dalje im na naplatu stižu rate za neisporučenu uslugu.
Neki dan objavljen je podatak prema kojem osigurana svota u slučaju stečaja agencije Kompas iznosi samo 300 tisuća kuna za razdoblje između srpnja 2018. godine do srpnja 2019. godine, što neće biti dovoljno za obeštećenje svih putnika. Zašto je polica ugovorena na tako malu svotu, ostaje nepoznato.
Rate stižu na naplatu
Korisnici koji su ugovorili zimovanje s tom agencijom i plaćaju ga u ratama karticama American Express ili Diners i dalje ostaju svaki mjesec bez dijela novca na računu.
U Privrednoj banci Zagreb (banci partneru Amexa u Hrvatskoj) i Erste banci (banci izdavatelju Diners kartice) na upite novinara odgovaraju da banka nema ništa s klijentima Kompasa jer se radi o ugovornom odnosu putnika i agencije, a oštećeni klijenti moraju zatražiti odštetu od Kompasove osiguravajuće kuće –Euroherca.
Dijelu putnika koji su svoja putovanja ugovarali preko putničke agencije DC Travel koja je u vlasništvu Erste Card Cluba, kao posrednika u prodaji Kompasovih putovanja, ponuđeno je putovanje u jednakoj vrijednosti preko DC Travela.
Dvije tisuće ljudi plaća putovanje na koje nikada neće otići, a o ovom problemu koji mnogima trenutno zadaje glavobolje poslali smo upit Društvu za zaštitu potrošača Hrvatske. Njihov odgovor objavit ćemo čim ga dobijemo.