Nastao nakon krize 2008.godine, a preživio koronakrizu – sve je to kišobran koji se proizvodi u Zaprešiću. A sami zanat vlasnici tvrtke izučili su upravo od Kineza od kojih su i kupili tehnologiju. Upravo pokretanje proizvodnje u tom periodu omogućilo im je pravi marketinški uzlet, a kvaliteta proizvoda prepoznatljivost kod domaćih i inozemnih kupaca.
"Mi nismo imali problema o kojima mnogi govore, od problema s državom, uvozom, s propisima. Ne, nama su osnovni problemi bili tehnološke prirode. Kako ćemo mi razviti proizvod o kojem ne znamo ništa, kad vi sad vidite gotov kišobran, nećete vidjeti da je za njega trebalo jako puno vremena da bude kvalitetan i dobar i da ga prepoznaju gotovo svi brendovi koji rade vrhunske kišobrane, a uzimaju ih od nas", rekao je vlasnik tvrtke Marin Rogić.
Pročitajte i ovo
zbrajaju se štete
Pijavica i olujni vjetar pokosili zagrebačku okolicu: "Još sam u šoku"
Nakon napada CIOS-a
Gradonačelnik nakon tvrdnji da nisu omogućili priključak na hidrante: "Ne postoji odgovornost nikog drugog osim njih samih"
Europska proizvodnja kišobrana izumrla je devedesetih, a danas proizvodnja postoji u svega dvije tvornice, austrijskoj i hrvatskoj. Danas ova tvrtka zapošljava više od pedeset zaposlenika, a sve zahvaljujući brendiranju proizvoda. No iako se stručnjaci nisu slagali s nazivom, vlasnici su ostali ustrajni pri odluci i zbog toga su postali prepoznatljivi.
Godišnje proizvedu oko dvjesto tisuća kišobrana, a u kreiranju sudjeluju poznati ljudi iz svijeta dizajna, ali i građani koji žele svoj vlastiti kišobran s potpisom. "Mi u digitalnom svemiru moramo naći svoje mjesto. S našim mladim dečkima iz IT-a razvili smo program na kojem se može samostalno razviti svoj kišobran. I veleprodajni kupci neće više komunicirati s našom prodajom nego će komunicirati digitalno", ističe Rogić.
Navikli su na borbu s krizama
Poslovanje u krizi je nešto na što je ova tvrtka navikla. "U ovoj krizi kupci iz Europske unije su se jako odlučili dati podršku europskoj proizvodnji. Tako između ostalih od nas kišobrane uzima njemački parlament, belgijski parlament znači Bruxelles, finale Roland Garossa", kaže Marin Rogić.
Za kvalitetu proizvoda primili su i nekoliko priznanja, a to im uvelike pomaže pri plasmanu proizvoda na područje EU. "Dobili smo nagradu za društveno poslovanje, nagradu DOP-a. To je interesantno jer EU žele partnere s kojima će se oni moći pohvaliti. Ako oni daju naš kišobran, oni nisu samo dali naš kišobran već dio naše priče koja je europska, koja je društveno prihvatljiva i ekološka" rekao je Rogić.
Mali ili veliki kišobrani. S drškom, materijalom, ali i okvirom kojeg sami birate. Marketinški ili dizajnerski – sve je to moguće izraditi u ovoj tvornici. Ukupno 5 vrsta kišobrana je moguće proizvesti prema željama kupaca. Pri izradi su itekako važne vrijedne ruke zaposlenika koji dnevno proizvedu i do 800 kišobrana.
No ono što ih razlikuje od proizvodnje u Kini, je kvaliteta koja odolijeva svim vremenskim uvjetima, a ako se nešto i dogodi s vašim kišobranom potpuno besplatno će ga i popraviti, što kod inozemnih kišobrana nije moguće.
Emisiju 'Informer' pogledajte besplatno na novatv.hr!