Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Iz ljubavi prema biciklima i ljubavi prema putovanjima, nastali su hrvatski bicikli. Putujući po Europi, Mislavu i Anji za oko su zapeli starinski gradski bicikli koje po povratku nisu mogli nigdje naći.


Sjeli su, dizajnirali prvi i krenuli u proizvodnju. Danas se našim ulicama voze četiri modela hrvatskih bicikala. Gradove u kojima su bili, gradove koji su im se svidjeli, gradove u koje tek žele kročiti donijeli su na hrvatske ulice, u obliku bicikla.

Vezani članci Vlakovi, ilustracija - 2 Tinejdžer na biciklu prelazio prugu sa slušalicama u ušima pa zamalo nastradao u naletu putničkog vlaka Biciklist Nevjerojatan pothvat: Nakon što su otkazani svi letovi, mladić sjeo na bicikl i 48 dana pedalirao kako bi se iz Škotske vratio kući

'Sve je zapravo krenulo u ljeto 2011. kada smo posjetili Dublin i London zajedno i onda smo počeli crtati po papirima kakve bi mi bicikle htjeli voziti', ispričala je Anja. 'Znamo što želimo, Anja uvijek ima u glavi točnu sliku kako da bicikl na kraju vizualno izgleda', kaže Mislav.

Dublin, London, Pariz, New York. Bicikli iz njihove mašte postali su stvarnost. 'Hrvatski proizvod, hrvatski brand, hrvatska ideja', kaže Mislav. On i Anja sami ih osmišljavaju, dizajniraju. Kako u Hrvatskoj ne mogu kupiti materijale za proizvodnju, dijelovi se izrađuju na Tajvanu. Ostalo je priča iz Hrvatske.

>> Talijani kupili više bicikala nego automobila

'Tu dolazi do individualnog pristupa svakoj mušteriji. Mogu odabrati boju, nešto maknuti, nešto dodati', kaže Mislav. Iako se prvi Mislavov bicikl može vidjeti i na svjetskim ulicama, Dublin, London, Pariz i New York, zasad su samo na hrvatskim. Vrata im se otvaraju ulaskom u Uniju.

'Ta barijera, carinska granica je veliki minus distributerima iz Europe. Nemaju potrebu naručivati bicikle iz Hrvatske, kad mogu iz bilo koje europske zemlje naručiti bez carine', rekao je Mislav. Na hrvatskom tržištu ne postoji slična priča. Njihovu ljubav prema biciklima, prepoznali su i mladi i stari. A spojila je i njih dvoje.

'Bicikle kupuju i mladi i stariji, stariji zato što u tome vide neka sjećanja iz mladosti, bicikle kakve su oni nekada vozili', rekla je Anja. Bicikle odvesti na svjetske ulice, a proizvodnju dovesti doma. To je plan. Zasad su sretni što su ljudi prepoznali dobrobit bicikli, i to ne samo zbog poskupljenja goriva.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook