Obavijesti Video Pretražite Navigacija
Domaća pamet, velike nagrade

Veliko svjetsko priznanje za rebranding Pule

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Da je hrvatska pamet tražena roba na svjetskom tržištu i nije neka vijest, ali kad hrvatska pamet osvaja prestižne svjetske nagrade, onda to zaslužuje najgledanije minute.

Dvojac zagrebačkog dizajnerskog studija Parabureau osvojio je nagradu Rebrand Handread Global Award i to za projekt brandiranja grada Pule. Osim Arene koja još uvijek mami uzdahe mnogih turista, Pula će uskoro biti poznata i po žutom znaku plus. Bit će to njezino novo obilježje. 'Pula je više obvezujuće i u principu obvezuje sam grad da postane više nego je sad', rekao je Igor Stanišljević, kreativni direktor Parabureau. Kreativni dvojac ureda Parabureau je mislio i osmislio kako sve ono što Pula nudi pretvoriti u nešto opipljivo što će nas uvijek podsjećati na taj grad. Istina je i da su Hrvatski kreativci za svoj rad dobili veliko svjetsko priznanje. Nagradom Rebrand Handread Global award svrstani su uz bok poznatim svjetskim dizajnerima.

Pročitajte i ovo Danka Derifaj, reporterka Provjerenog - 3 Udruga PaRiter Reporterka Provjerenog Danka Derifaj novinarka godine: Obrađivala teme o kojima drugi ne progovaraju Barbara Štrbac - 3 U Kazahstanu Reporterki Dnevnika Nove TV Barbari Štrbac dodijeljena međunarodna novinarska nagrada za izvještavanje iz Turske: "Drago mi je da je netko prepoznao naš rad"

'Potvrda je to dugogodišnjeg rada. Pokazuje da u kreativnosti možemo imati visoke dosege i da se možemo nositi s firmama iz cijelog svijeta', kaže Marko Baus, kreativni direktor. Stručnjake smo pitali što sve može biti brand? 'Apsolutno sve. U današnjem svijetu apsolutno sve postaje brandom i može se brandirati. Prvenstveno brandom postaju usluge, proizvodi, destinacije', kaže Igor Vukasović, viši savjetnik za brandiranje. Dobiti od brandiranja mogu biti goleme. 'Veća posjećenost, veća prepoznatljivost, pozitivne asocijacije koje vremenom rezultiraju većom potražnjom', kaže Igor. Potražnja će biti i za zagrebačkim kreativcima. Njima još posla, Puli novi identitet, a svim mladim Hrvatima poruka da se uspjeti može i kod kuće.

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene