Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Podaci Ministarstva financija kažu da građani piju manje kave i to čak 16 posto manje nego prošle godine. Puno manje se kupuje i na rasprodajama.


Privlače nas psihodeličnim plakatima, oznakama žarkih boja s velikim brojevima i domišljatim izlozima. Sve kako bismo još posegnuli u lisnicu i potrošili kunu više. Za jedne znači peglanje kartica, za druge su rasprodaje uobičajena prilika za kupnju odjeće i uštedu.

Vezani članci Iseljavanje mladih, ilustracija (Foto: Pixsell, Tomislav Miletić) Auf Wiedersehen, Kroatien: Lani se više od 26 tisuća Hrvata iselilo u Njemačku Zagreb, kafići prvog dana popuštanja mjera ''Zašto su Hrvati opsjednuti kafićima?'' Postavio pitanje na Redditu pa dobio urnebesan odgovor

>> Ljetna sniženja su već započela!

No, za kupnju na sniženjima - postoje i pravila.

'Jedna petina robe u trgovini mora biti na sniženju da bi se doista radilo o sniženju. Mora biti prekrižena cijena koja je bila prije sniženja, tj. moraju biti istaknute obje cijene', pojasnila je Tanja Popović iz Centra za edukaciju i informiranje potrošača.

No, ni kupaca baš nema, pa ne čudi što potrošnja na malo strmoglavo pada u posljednja tri mjeseca.

'Ljudi doista kupuju s krajnjim oprezom i samo ono što im stvarno treba. I to od onog malog, mizernog ostatka. S druge strane, tomu je kriv i strah od budućnosti', smatra Krešimir Sever, predsjednik Nezavisnih hrvatskih sindikata.

Unatoč strahu, ponekad je teško odoljeti. Makar na karticu i koliko god rata.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na Facebooku i Twitteru. Pratite DNEVNIK.hr putem iPhonea i ANDROID mobilnih uređaja.