Slika nije dostupna
Slika nije dostupna

Nova sigurnosna mjera uvedena je zbog povećanog broja prijevara pri kupnji preko oglasnika ili interneta te radi zaštite potrošača.


Hrvatska pošta (HP) omogućit će primateljima pošiljaka s otkupninom povrat plaćenog novca utvrdi li se da u njima nije ono što treba biti, priopćio je danas HP.

Vezani članci Ilustracija (Foto: Getty Images) Htjela se riješiti uroka, pa nasjela na prijevaru: 63-godišnjakinju na društvenim mrežama prevario za nekoliko stotina kuna Slika nije dostupna Zagrepčanka predala 250.000 kuna lažnoj bankarici

Ta je nova sigurnosna mjera uvedena zbog povećanog broja prijevara pri kupnji preko oglasnika ili interneta te radi zaštite potrošača, kaže se u priopćenju.

Linić krenuo u žestoki obračun s Milanovićem!

Za pošiljke koje se šalju uz dopunsku uslugu 'otkupnina' primatelj će, kao i do sada, primitak ovjeriti potpisom, a novac za otkupninu i poštarinu predati radniku HP-a.

Novost je da primatelj odmah nakon primitka pošiljke, bilo na svojoj adresi ili u poštanskom uredu, u nazočnosti radnika HP-a može otvoriti pošiljku kako bi se uvjerio da je u njoj ono što je platio. Ako to nije slučaj, Hrvatska pošta sastavit će na zahtjev primatelja zapisnik o nepravilnosti pošiljke te će primatelj odmah ostvariti pravo na povrat novca plaćenog za otkupninu i poštarinu za doznačavanje otkupnog iznosa, a pošiljka će se vratiti pošiljatelju, kaže se u priopćenju.

Hrvatska pošta napominje da su na njezinim internetskim stranicama dostupni savjeti za kupnju na internetu te korisnicima savjetuje da prijevare ili pokušaje prijevare odmah prijave policiji. (Hina)

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook