Razdvajanje putničkog i teretnog prometa unutar strukture HŽ-a građanima nije donijelo ništa dobroga. Iz Rijeke mnogi područni vlakovi više ne voze. 'Lokomotive koje bi trebale prometovati na tim dionicama su podjelom HŽ Vuče vlakova pripale HŽ Cargu', kazala je Mihaela Tomurad Sušac, glasnogovornica HŽ-a.
Pročitajte i ovo
Veliki problem
Deseci željezničkih nesreća zadesili Poljsku: Za sabotaže ipak nisu krivi Rusi, pozadina je možda još ozbiljnija
Modernizacija infrastrukture
Šok za Osječane: Ukidaju se sve tramvajske linije na više od godinu dana
>> Od 1.1. skuplja vožnja vlakom?
Osigurane su druge lokomotive, ali ne i svi potrebni uvjeti. 'Bila su dva različita sustava napajanja. Dakle, oni su do nove godine morali unificirati', rekao je Hajdaš Dončić. To se nije učinilo pa su neke linije otkazane. Daleko je sve to od mnogobrojnih lijepih najava koje su do sada građani, kada su željeznice u pitanju, dobili od Vlade. No od investicija još ništa. Brzi vlakovi sada pokrivaju i područne linije. Staju češće pa im epitet brzi baš i ne pristaje.
Na putničkom će prometu ove godine HŽ izgubiti čak 158 milijuna kuna. Naime u 2012. zabilježeno je čak 44 posto putnika manje nego u 2011. godini. No, od modernizacije željeznica poručuje ministar, pogotovo riječkog pravca, se ne odustaje. 'Dakle nova pruga ide do 2015. godine. Ugovoreni su projekti i od 2015 počet ćemo i raditi na toj novoj pruzi', rekao je Hajdaš Dončić.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook