To što se sada govori da su autoceste izgrađene iz poreznih prihoda nije u potpunosti istina, jer su autoceste izgrađene iz kredita koje mi, kao i prethodne Vlade, još uvijek nismo u stanju vraćati, ustvrdio je Grčić komentirajući rezultate nedavne ankete po kojoj većina građana ne želi da se hrvatske autoceste daju u koncesiju.
Pročitajte i ovo
Spas za mnoga radna mjesta
VIDEO Počela izgradnja nove putničke zgrade Zračne luke Zagreb
Ultimatum Vladi
'Ili odustajete od monetizacije ili referendum!'
>> Hrvatski građani PROTIV privatizacije autocesta: 'Ne, hvala! To smo mi gradili!'
Plaćamo kamate za koje imamo ogromne izdatke a glavnica stoji, rekao je Grčić. Isključiva je namjera monetizacije kroz prevođenje modela kredita u model koncesije doći do određenog iznosa, otplatiti dio duga i ostvariti dodatni prihod za nastavak ulaganja u druge krajeve Hrvatske, naglasio je potpredsjednik Vlade.
Govoreći o nedavnom sastanku s bankarima u Vladi na kojem se raspravljalo o "slučaju franak", Grčić je rekao kako je to bilo upoznavanje s trenutnom situacijom koja opterećuje bankarski sektor. "To nam ne može ići u prilog, posebno u situaciji kada je dostupnost kredita jedan od ključnih aspekata za oporavak gospodarstva", istaknuo je Grčić dodavši kako Vlada ne želi da se na bilo koji način destabilizira financijski sustav.
Ministar rada i mirovinskog sustava Mirando Mrsić komentirao je pak mogućnost skraćivanja radnog tjedna od 1. siječnja iduće godine, u sklopu izmjena Zakona o radu. Uvodimo jednostavnije kriterije za poslodavce i omogućavamo im da skrate radni tjedan onoliko koliko im treba da prežive u situaciji kad nema posla, da ne otpuštaju radnike i zadrže radna mjesta, rekao je Mrsić. (Hina)
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook