Idu i do 25 kilometara na sat, čuvaju okoliš, štede novac i država subvencionira njihovu kupnju. Električni bicikli polako osvajaju Hrvatsku!
Pročitajte i ovo
Napeto stanje
Otkazi i smjene u bolnicama u Čakovcu i Zaboku, neki se brinu i za osobnu sigurnost: "Zaprimio sam anonimnu prijetnju"
Oglasili se župani
Liječnici dviju bolnica najavili otkaze: "Već dvije i pol godine upozoravamo na posljedice..."
Uvodi ih sve više gradova, a među prvima su to učinili Čakovec i Lepoglava. Država je za poticaje ove godine osigurala oko 30 milijuna kuna. Zanimljivo je i to što su svi ti bicikli proizvedeni u Hrvatskoj.
Za skoknuti od jednog kraja grada na drugi od nedavno građani Čakovca mogu koristiti električni bicikl. Na raspolaganju su svima, i to za 50 kuna do kraja godine.
'Sklapanjem ugovora izdaje se čip kartica s kojom kasnije taj korisnik može koristiti ove elektrobicikle', objašnjava Miodrag Novosel, direktor gradskog poduzeća Ekom.
Na električnim skuterima putovali od Kine do Zaprešića
Idu i do 25 km/h. Čuvaju okoliš, ne stvaraju buku, štede novac, a država još daje i poticaje za njih. Iskoristili su to i u Lepoglavi. Zato zaposlenici gradske uprave, umjesto na četiri, posao obavljaju na dva kotača.
'Obzirom da je Lepoglava manji grad i da za neke bitnije stvari ne moramo uvijek voziti službene automobile, hajmo s biciklima', kaže Hrvoje Kovač, zamjenik gradonačelnika Lepoglave.
Jer osim što čuvaju prirodu, nabavljenih 5 bicikala čuva i gradski proračun. U godinu dana na gorivo će potrošiti 20 tisuća kuna manje jer bickli se koriste kad god je to moguće.
'Za odlazak na poštu, za glumljenje zapravo poštara prema određenim komunalnim poslovima koje grad Lepoglava ostvaruje i kad su nam razna gradilišta pa skačemo s jednoga na drugo', rekao je Kovač.
I Gospić će uskoro dobiti javne bicikle
A da bi se moglo skoknuti s jednog mjesta na drugo, a pri tom i štedjeti, omogućuju ovi radnici. Dio po dio, svi ti bicikli proizvode se u ovoj tvornici u Ludbregu. Državni poticaji donijeli su im pune ruke posla.
'Dosad smo ih tu kod nas u Hrvatskoj proizveli preko dvije i pol tisuće', priča voditelj prodaje Mario Mlađin.
Kažu, dobar je to posao jer interes je sve veći. Svjedoči tome i podatak Ministarstva prema kojem je dobreno sufinanciranje kupnje električnih bicikala za 11 gradova i općina.
'Ove godine je namijenjeno za taj program 30-ak milijuna kuna i javni poziv još uvijek traje', najavio je Mihael Zmajlović.
Na njega se mogu javiti svi gradovi i općine, trgovačka društva i obrtnici.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook