Obavijesti Video Pretražite Navigacija
IdejaX

Dodijeljene nagrade Mixx za najbolje radove u online oglašavanju

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Agencija McCann Erickson osvojila nagradu "Best in Show" za najbolju online kampanju

Sinoć su na zagrebačkom Velesajmu, u sklopu prve festivalske večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX, dodijeljene nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima. Natjecanje Mixx rađeno je prema međunarodnoj licenci IAB-a, te su nagrade dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, uz posebnu nagradu za najbolji rad "Best in Show", koju je osvojila agencija McCann Erickson. Za natjecanje Mixx ukupno je prijavljeno 69 kampanja i elemenata kampanja od strane 21 prijavitelja i 45 naručitelja. Svi pravilno prijavljeni radovi za hrvatsko natjecanje Mixx automatski su ušli i u izbor za europske nagrade Mixx u organizaciji IAB-a.

Pročitajte i ovo Slika nije dostupna Ekskluzivna prodaja i prezentacija knjige na IdejiX Nova knjiga Garya Vaynerchuka uskoro na hrvatskom tržištu Slika nije dostupna Kompletiran program za festival oglašavanja IdejaX

Prvi dan IdejeX otvorio je sjajnim predavanjem Marc Lewis, dekan Londonske škole za komunikacije, koji je govorio o neučinkovitosti modernih sveučilišta i potrebi ulaganja u znanje koje potiče kreativnost iz koje se rađaju inovacije i nove ideje. Na odličan prijem kod publike naišla su i predavanja Pietera Goirisa, izvršnog direktora Boondogglea, koji je izlagao o tome kako pametne i inovativne ideje vode do novih proizvoda, usluga i alata, te Vuka Ćosića, web stratega koji je s prisutnima podijelio svoja iskustva vezana uz digitalnu komunikaciju.

Za nagradu Mixx nagrađeni radovi i agencije prema kategorijama su:
- Brand Awareness and Positioning - McCann Erickson za kampanju Toshiba Choose your color,
- Brand/Product launch - PHD za kampanju lansiranja novog Peugeota 508,
- Cross Media Integration powered by 24 sata - Manufaktura za kampanju "Zalijepi se za Kamova",
- Direct Response and Lead Generation - McCann Erickson za kampanju "MasterCard Kućni budžet",
- Brand destination site - u ovoj kategoriji podijeljene su dvije nagrade, agencijama Proximity za web site Muuologija i Web.Burza za web site Coolinarika,
- Corporate site - Proximity za web stranice Dukata i
- Display Ad - McCann Erickson za kampanju B.net Jukebox banner.


O pobjednicima nagrada Mixx odlučivao je stručni žiri u sastavu: Vedran Gulin (Proximity), Gjuro Korać (Nivas), Vanja Bertalan (web.burza), Mladen Mileusnić (McCann DigiPark), Nikola Vrdoljak (Gingernet), Saša Škorić, predsjednik žirija (OMG), Sanja Đekić (Publicis), Dario Drmač (Unex), Krešimir Đaković (ProMediaPublicum), Boris Ličina Borja (Jasno & Glasno), Davor Runje (Drap), Miroslav Varga (escapestudio).
 

Povezane teme

Još brže do
svakodnevnih vijesti.

Preuzmi novu DNEVNIK.hr aplikaciju
Još aktualnosti
Još vijesti
Pretražite vijesti

Budite u tijeku s najnovijim događanjima

Obavijesti uključene